追擊斑點 • 擊退黑色素 • SK-II極效淨斑

夏天咁熱做乜好? 梗係出海同陽光玩遊戲呢!!! 
我真係好鐘意曬太陽, 但又怕出雀斑, 真係自己攞黎衰!!
好在我有SK-II最新出既 Whitening Power Spots Specialist 昇級科研極效淨斑精華及 Spots Care & Brighten Day Cream 全新科研極效淨斑日霜! 幫我追擊同抑制黑色素形成, 重點擊退色斑之餘, 同時阻截日間 UV 既傷害!!
當然先用神仙水啦!!
SK-II Facial Treatment Essence 護膚精華
蘊含超過90% PITERA 終極美肌成份, 較其他精華更快滲透至肌膚底層, 極易被皮膚吸收, 讓肌膚得到更佳效果, 能助任何年齡女性逆轉肌齡, 持續使用可讓肌膚達亮白; 晶瑩剔透的理想效果!
神仙水雖然係水, 但唔係Toner黎架!! 係用完Toner之後, 倒大概5cm份量落化妝棉, 然後輕輕拍勻全面, 以加速精華既吸變收! 
之後我就會用上SK-II Whitening Power Spots Specialist!!
SK-II New Whitening Power Spots Specialist 全新科研極效淨斑精華
採用SK-II 革命性雙酵母肌底修護科技Root Complex 配方, 集合多種高效修護及淡斑成份 - SK-II 皇牌成份PITERA; 甘晳酸(DPG); Oats Essence燕麥精華同YPC, 有助調節肌膚水份與皮脂, 活化代謝; 修復受損肌膚, 抑制紫外光對肌膚既傷害, 強化表皮肌膚及基底膜, 調節新陳代謝. 配合De-melano P3C 及肌糖阻截黑色素傳入角質細胞, 淡化隱藏及可見色斑. 
少少透明奶白顏色既精華, 質地少少杰身! 我會先吱響掌心然後再輕輕按壓面部肌膚! 響特別斑印嚴重既位置會搽多少少並按摩, 好讓精華更易滲透!

搽完精華就會搽面霜!!
面霜除左保護肌膚之外, 仲可以預防之前搽既護膚品流失!
SK-II New Spots Care & Brighten Day Cream 全新科研極效淨斑日霜
全新防汗; 防油特殊乳霜, 蘊含高效成份DayVitaminBooster ; De-melano P3C 及SK-II 皇牌成份PITERA, 特殊配方有效響紫外光下迅速釋放維他命, 持續減輕及預防潛藏既肌膚傷害! 當中獨特防汗防油配方蘊含活性美白成份, 有效長效滲透肌膚達12小時! 乳霜接觸肌膚之後, 即時形成伸縮薄膜有效緊貼肌膚, 立即淡化色斑同提昇膚色亮度, 瞬間改善肌膚質素, 同時修護; 擊退頑固色斑!
質地比一般面霜杰而且乾身! 所以乾性皮膚可能覺得唔夠滋潤!
而我呢, 又ok岩用喎!! 我屬於底層乾面層好易出油類型, 所以呢個乾身面霜幫我吸左d油咁, 無咁油面 ^^y
正所謂有圖有真相!! 
SK-II 全球獨一無二既 Magic Ring 皮膚分析儀可以一次過分析肌膚五大美肌範疇: 抗皺度; 緊緻度; 細滑度; 白皙度 同 光澤度! 每項都會有個分數, 可以比大家知道邊度地方要注意多d, 邊度要keep住繼續保養好d...
而全新昇級 Magic Ring 皮膚分析儀更引進環采透亮指數(AURA Index), 可以量度出肌膚既粉鑽光芒程度, 及更準確了解自己既護膚需要, 制定合適既逆齡護膚方案!!


我上年12月就做左呢個 Magic Ring 測試, Result就... 過得去啦, 不過Spot Control得74分咋 /~\ 
差不多6個月後, 我再做Magic Ring測試!!
有升就有趺... 呢個係在所難免! 差左果d就唔好提啦....
不過呢, Spot Control大有進步, 由74%去到83%!!
而我既 Radiance Index 有成70%; AURA Index 更係亮晶晶, 都算係好晶瑩剔透有光澤架!!
証明我響美白方面既努力係無白費架!!! 感謝SK-II :>

即刻去各大 SK-II 專櫃或者登入SK-II HK Facebook 專頁(http://goo.gl/iyqni0) 免費預約體驗SK-II Magic Ring 專業皮膚分析服務, 破解肌齡秘密啦~ 完成之後會根據測試結果為你製訂出專屬你既逆轉肌齡方案, 仲有適你肌膚既試用裝送架! 快D展開你既美肌奇蹟啦~


分享到此為止, 拜拜~


產品贊助及提供: 
- SK-II


▀▄▀▄▀▄CONTACT ME▄▀▄▀▄▀
chanchechee@gmail.com

留言