Ann Ho x Little Magic 小魔法分享會

化妝其實都係一個little magic, 將唔好既野變得又靚又吸引! 
早前我就去左由名模 Ann Ho 何紫綸 親自教授既 <Perfect Lady完美教室 x Little Magic 小魔法分享會>!


講個秘密你知呀, Ann Ho 係我中學時期既師姐黎架~ 細細個就睇佢架啦 xDD 

講番當晚活動先 ^^

由 Ann 親自教授, 點樣做模特兒就梗係唔教你啦, 呢d要比錢上堂 :p 不過佢就教我地一d按摩小技巧!! 預防黑眼圈; 眼腫面腫等秘技!! 就係靠我地既手指頭啦~


十隻手指各有功用, 眼部周圍都有好多淋巴, 用上無名指輕輕按 (Ann 話每日按10分鐘), 有助減淡黑色素及眼腫情況架~
跟住就係 Little Magic 出場!!

來自台灣既 Little Magic 小魔法美肌櫻花霜, 提取高純度櫻花萃取物, 係一支有護膚成分既多效能隔離霜! 

櫻花既珍貴精華油蘊含豐富水潤成分, 有效保濕; 抗皺; 舒緩; 緊緻及修護肌膚! 

Ann 只係將少少 Little Magic 小魔法美肌櫻花霜 塗上 model, 直頭當佢係粉底咁用! 雙手係化妝工具之一, 可以用雙手既熱力將櫻花霜結合, 可以更貼面!
簡簡單單將櫻花霜塗上, 再輕輕畫上眼線及眼眉, 日常上班妝容完成!!



放工有 gathering, 只要加少少 makeup 就ok~
眼線加番粗d; 塗上 mascara; 輕輕既胭脂; 最重要係咀唇! 
咁就行得啦~
(註: 由於當晚分享會人數眾多, 且小妹位置麻麻, 影既相唔係影到人地隻手或個頭, 就係影到合上眼, 非常抱歉 ˊ_>ˋ )
Little Magic 小魔法美肌櫻花霜 會隨肌膚溫度既變化而自動調節膚色, 令肌膚呈現櫻花般淡粉紅既色澤! 
櫻花霜可以修飾粗大毛孔, 改善膚色不均勻及暗啞情況, 乳霜狀既質感輕薄貼服且幼細, 無任何油膩感!

更多相關詳情請到: facebook.com/littlemagicbeauty


分享到此為止, 拜拜~





特別嗚謝活動主辦:
- Perfect Lady完美教室

- Little Magic Beauty



▀▄▀▄▀▄CONTACT ME▄▀▄▀▄▀

留言