邊食邊睇邊試邊玩@The Mira - 《LightMAC篇》

哇~哇~ 小妹中左大獎呀!!!!
哈~ 查實係我之前去左 Jessica x Marie Claire x Jessicacode 所合辦既 Spring Summer Joint Gathering... 我中左其中一個品牌既搞珠抽獎活動 ^^y
就係呢個幸運之輪啦!!!!! 嘿~ 獎品一定有, 但就視乎抽出既波波顏色!! 獎品既分別就係療程現金券!! 一睇就知四獎 & 五獎最多架啦! 而我抽到大獎粉紅色波波呀(^-^)/ 可以免費體驗 Light Me Up全效面部療程 + $8000 療程現金券啊!!!!
大獎得一名架咋!!! 咁都比我抽中, 好開心呀~
除左抽獎之外, 仲有部即影即有相機!!
張相影出黎係萬花筒咁, 但影得我太核突啦, 唔想嚇親大家, 所以都係唔 share 出黎啦 Σ( ̄。 ̄ノ)ノ 不過可以睇下d demo相既~

當日邊食邊睇最新潮流資訊! 
野食不過不失啦, 可以更好味囉, kaka!! XDD
除左食之外, 仲有小實驗一齊做!!
將碘加入水, 水即時被污染! 但加左幾滴檸檬汁之後, 被污染左既水居然變番清!!
另外一個實驗就係將碘加入水珠波波! 水珠波波就好似我地既皮膚結構咁, 一個個細胞連繫... 若果唔好好護理, 就會好容易被烏租野(比喻為碘)/黑色素破壞! 就算加幾多檸檬汁, 都難以回復之前清澈潔淨肌膚! 而 LightMAC 獨一無二既 Light Me Up全效面部療程, 響13種療程入便揀選2種合適波長既光學或換膚療程同時進行! 一個療程就可以解決色斑; 細紋; 暗瘡; 毛孔; 肌膚鬆弛五大肌膚問題!
除左即影即有照相區有萬花筒之外, 仲有得一齊做萬花筒!! 
寓意光學可幻化出無限可能, 有助肌膚時刻保持年輕!
想免費體驗 Light Me Up 全效面部療程, 即入 http://www.lightmac.com/facebook_fans_trial.html 登記啦~

分享到此為至, 拜拜~




特別嗚謝活動主辦:

- Jessica
- Marie Claire
- Jessicacode
- LightMAC



▀▄▀▄▀▄CONTACT ME▄▀▄▀▄▀

留言