粉底大測試 - Jessica Foundation Blind Test Workshop

點解要化妝?? 因為想遮走面上既瑕疵, eg 膚色不勻; 毛孔粗大... 
最近我參加左雜誌旭茉Jessica同L'Oreal Paris合辦既 《Foundation Blind Test Workshop》! 
先由星級化妝師 May Sum教我地點樣試色! 我地面上唔位置都會唔同色... 最真實既膚色testing係響下巴, 即顎骨附近位置, 因為下巴位唔係成日見陽光, 又稱"不見天", 係最容易知道自己既膚色! 

我都試埋一份...
粉底共有六隻色, 但有兩隻太深太深啦, 所以我試左R1 R2; N1 N4!
睇落R1同N1都淺色左少少,而N4雖然融合左的我膚色, 但其實N2先係我面上肌膚既顏色!

試完色就試瑕遮度....
嘿嘿, 呢個係朋友塊面! 輕輕印上粉底, 斑斑即時淡左! 
不過May Sum都話, 想要瑕遮度高就梗係用concealer啦! 粉底唔係遮唔到瑕, 但要好重手好厚粉囉!! 唔通有人會鐘意厚粉@@"  

最後係保濕度測試!!
原本只有31.2%潔度既我, 搽左粉底之後, 保濕度有所提升至40.6%!!

當日May Sum仲即場為modal化妝, 但我長既位置被camera man同photographer 遮住左 (ーー; ) 所以無影到相.... 不過學到野真開心~



上完呢個Workshop仲有一套三件既禮物, 包括岩晒我色既le teint True Match Foundation #R2; 一盒四色易襯Eye Shadow #P2; 及而家大興既咬唇色系Lip Balm #P502!
多謝Jessica! 多謝L'Oreal Paris! 


提外話, 日航酒店既小茶點好好味 :D_
如果可以encore多兩碟就好lu, kaka!

分享到此為止,拜拜~




特別嗚謝活動主辦: 
- Jessica
- L'Oréal Paris




▀▄▀▄▀▄CONTACT ME▄▀▄▀▄▀
chanchechee@gmail.com

留言