.。.:*☆首度試用家用超聲波微電瘦面機☆*:.。.

Yosh!上文講到小妹入手左部家用超聲波微電流瘦面機, 而家就要講下感受啦(●°u°●) 」 
如欲觀看開箱文,請往:
http://itrial.hk/user/iamcheukche-blog-30095.html

但都Refresh一下你地既memory啦!! 
我呢部係Bijouna 聲波微電流瘦面機 (超音波美顏器) , 型號係KBE-1800/P!
就咁睇個名, 就知部機既功能主打 超聲波 同 微電流 啦~
超聲波 可以激活肌膚彈性
微電流 (EMS) 可以做到緊緻提升, 塑造V面
說明書話不宜日日用!! 但我個人真係好貪心 ψ(`∇´)ψ
所以我左邊面試EMS微電洗; 右邊面試超聲波!! 嘿嘿~
不過無論用咩模式都好, 都一定要落Gel呀!! 因為通過Gel先可以喚醒你既肌膚架!!


EMS微電流
有三個模式, 包括Shape (揉搓), Tap (拍打) 及 Push (推拿)!
進行EMS微電流療程, 兩個機頭都要同時接觸到皮膚, 否則係無料到架~
記住要由下至上, 內至外咁推開... 
EMS微電流比我既感覺好大!! 感覺係好得意架!! 好似有少少觸電感覺... 又有少少肌肉抽筋咁既感覺, 好搞笑!! 




超聲波
有兩個模式, 包括Pulse (間斷) 及 Cont (連續)!
同樣都都係由下至上, 內至外咁推開... 
超聲波碌響塊面既時候無乜感覺, 好似間唔中有少少暖感! 我推足10分鐘, 尤其木偶紋果個位會推得多d!



叮~叮~叮~叮!!!!!! 左右兩邊面都碌完機啦~
哈哈~
我超鐘意右邊面!! 因為肌膚彈性真係firm左, 係即時feel到! 只係短短十分鐘咋~
而左邊面呢... 唔係唔鐘意左邊面, 不過效果無右邊面咁明顯同feel得到|( ̄3 ̄)| 或者我下次唔好咁貪心, 碌晒成面都用EMS微電流再作比較, 嘿~






提外話, 用完部機可能仲有好多Gel響個機頭度, 只需要用乾淨既毛巾或紙巾去抹, 咁就Ok啦!! Keep住部機乾燥乾淨就唔怕易壞啦~


<注意> 超聲波或者EMS微電流唔適宜日日用, 一星期最多用三至四次好啦!!
用第一次就feel到肌膚即時firm左緊緻左, 難怪真係要入手呢部家用超聲波微電瘦面機♡ 


更多bijouna資料, 詳情可參閱:
http://www.bijouna.jp
http://www.fitboxx.com/show.asp?htm=health099.htm





產品贊助及提供: 
- Fitboxx.com





▀▄▀▄▀▄CONTACT ME▄▀▄▀▄▀
chanchechee@gmail.com

留言