超級抗氧化對抗自由基入侵(^^)/

我地每日既飲飲食食, 未必攝取足夠既營養... 
所以我間唔中都會食下d supplement, 補充一下!
最近我就食緊Life Nutrition既Antioxidants - 超級抗氧化配方!

我地日常生活入便都充斥住自由基... 環境污染; 食物; 壓力; 睡眠不足; 長時間工作; 缺乏運動; 甚至係呼吸, 身體都會產生自由基! 而自由基會不斷攻擊我地身體正常既細胞, 有機會引致早衰或者其他問題 (包括關節問題; 精神情緒問題; 記憶力衰退...). 而抗氧化物可以形成細胞保護膜, 防止自由基侵入細胞!

Antioxidants 超級抗氧化配方含多種天氣強效抗氧化物成份:
- 獨特糅合10種受認証的天然強效抗氧化成分, 包括葡萄籽; 綠茶; 銀杏與橡黄素的標準萃取物
- 每份蘊含超過5000 ORAC抗氧化指數, 是美國農業部硏究最佳建議劑量, 有效抵禦5大類損害心血管; 細胞; 眼睛及皮膚等問題的自由基
- 源自葡萄籽的原花青素所能發揮的抗氧化功能, 是維他命C的20倍及維他命E的50倍, 有效保護; 修復皮膚細胞, 對抗紫外線傷害, 預防黑色素沉澱及骨膠原受破壞, 保持肌膚亮白緊緻
- 配合多種蔬果含有的抗氧化物, 更有效抵禦氧化壓力與自由基侵害, 能修復皮膚; 提昇免疫力; 維持身體健康; 舒緩過敏
- 含銀杏, 能促進血液循環至腦部及其他器官, 增強記憶力和專注力, 改善心血管健康
- 含藍莓和山桑子能促進健康視力, 舒緩眼睛疲勞, 改善黑眼圈及眼袋問題
- 含薑及薑黃, 可促進血液循環, 發揮天然消炎效果, 保護腦部細胞, 提升免疫力及促進肝臟健康

一樽剛好就係一個月既份量! 一樽有60粒; 每日只需2粒就足夠每日既攝取! 
丸仔係一粒粒透明膠囊, 睇得到入便既粉末, 係深深地泥綠色粉末, 應該係因為主要成份來自蔬菜及水果而產生既顏色!



唔知係咪最近天氣陰情不定, 皮膚穩定性都唔太好ˊ_>ˋ
唔通係自由基破壞左細胞膜?? 搞到我面上出粒粒暗瘡?? 跟住會導致色素有印... Oh my god!!!


成人每日2粒; 小朋友都食得架, 小朋友就每日1粒, 餐後食!
可以增強免疫力!! 舒緩敏感!! 修護皮膚!! 去暗瘡, 美白皮膚!! 改善視力及眼袋問!! 護腦及增強記憶力!! 保護心血管!! 保護肝臟!!
我開始左我既抗氧化大行動啦~
Life Nutrition 有好多唔同系列既補充營養品, 詳情可以上佢地網站 www.lifenutrition.com 或者全線Watson's 屈臣氏都有得買架!!






產品贊助及提供:
- LifeNutrition





▀▄▀▄▀▄CONTACT ME▄▀▄▀▄▀ 
chanchechee@gmail.com

留言