冬去春來三月盒子

轉眼間又到潮潮濕濕既春天... 話雖如且, 一年之計在於春! 就響呢個時候就收到樹木色系 (綠 x 啡) 既三月號Glamabox!!
哈~ 今月春季盒子有五樣產品:
- 白蘭氏 InnerShine 升級版活顏馥莓飲
- LaRoche-Posay 水凝防曬隔離液 及 UVIDEA XL每日高效隔離乳
- 菊皇茶
- DKNY 綠蘋果女士淡香氛
- J'ayanti 有機蘆薈面霜 及 有機塑顏提升精華


先黎飲杯茶, 細味品嚐....
 菊皇茶含六種草本材料, 包括杭白菊; 蓮子心; 柯杞子; 甘草; 橘子; 胖大海. 可紓緩身體多種不適, 滋潤開聲, 清熱降火, 排毒養顏.

一開個包裝... 噢, 無獨立包裝 ˊ_>ˋ 不過唔緊要, 我有茶袋!! Yo~
真係真材實料架!!! 用熱水泡一陣就出晒味~ 好清香既菊花味, 有少少甘草, 甘甘地涼涼地! 最岩開工時候飲!!


飲完杯清香甘甜菊皇茶! 我都要全日有清香散發出黎 ( ̄▽ ̄)
DKNY Be Delicious 綠蘋果淡香氛, 添加呵護肌膚既專利成份, 有助保濕; 柔滑並亮化身體肌膚, 帶來更誘惑迷人, 大膽無畏既感覺!



係人都知 LaRoche-Posay 係低敏產品, 敏感性肌膚特別岩用!
兩隻都係隔離乳液 (一隻係水狀; 呆一隻係杰身少少), 係保護皮膚既重要步驟. 除左有30及50SPF外, 有效防護UV紫外線, 抵禦黑色素沉澱, 預防老化; 灰黃; 暗啞; 色斑等問題!




唔知大家有無聽過白蘭氏 InnerShine?
白 蘭氏 InnerShine 係一個補充營養飲品! 而呢個升級版活顏馥莓飲, 一支就蘊含抗氧化營養花青素既四大天然果莓 (包括野櫻莓; 黑加侖子; 紅莓; 藍莓) 及葡萄籽精華, 更添加抗氧化果皇巴西莓! 其抗氧化能力比維他命C 及 E高, 能高效對抗紫外線及游離基對肌膚既傷害, 並能防止膠原蛋白流失, 延緩細胞老化, 令肌膚由內到外而剔透亮澤!
嘻~我上機前飲左白蘭氏 InnerShine! 幾好飲喎!! 莓味都幾濃郁, 不過建議雪凍先飲, 因為都有少少甜! 只於你問我有無效用呢? 飲一支又點會feel到呀! 但每日一支對肌膚好, 抵過你買零食啦 :P


最後我就要介紹 J'ayanti 有機產品!
精 華同面霜配合埋一齊用, 效果更加理想! 呢個 J'ayanti 有機塑顏提升精華 (Recovery Gel), 有緊緻效果之餘, 肌膚明顯細緻柔滑! 而有機蘆薈面霜, 除蘊合有機蘆薈之外, 仲含多種維生素及礦物質! 有助癒合傷口; 消炎; 均衡皮脂及龜裂等問題!

除左Recovery Gel 同蘆薈面霜之外, 仲附送一個環保袋!! Size 就係岩岩好一個 Glamabox! Lunch 放飯用黎出街就岩晒~




Glamabox係Lisa S同團隊每月為我地準備既禮物盒!
話你知啦, 其實訂購盒子呢個idea響外國係好興架! Around十零蚊美金左右就有大概4~5樣產品可以試! 而Glamabox就只需要HKD百零蚊左右, 仲有成5~6樣, 其中有d仲係貨裝添!!
詳情可以去佢地網頁再睇detail d~
http://www.glamabox.com
http://www.facebook.com/glamabox




產品贊助及提供:
- Glamabox
- 白蘭氏 InnerShine
- LaPoche-Posay
- 菊皇茶
- DKNY
- J*ayanti




▀▄▀▄▀▄CONTACT ME▄▀▄▀▄▀
chanchechee@gmail.com

留言