Fossil 於旺角MOKO開幕啦~

較早前獲邀參與 Fossil 於旺角 MOKO 店既Grand Opening!

Fossil 旺角MOKO 店既裝修設計靈感源自美國復古文化, 由品牌極富代表性既 tin wall 到散發著濃濃復古氣色既陳列裝置, 將美國復古風格完美展現!
除左有最新春季既腕錶皮具首飾等之外, 當日 Fossil 仲請黎城中人氣 Blogger Cindy Ko 同大家將腕錶皮具首飾 MIX & MATCH!
Cindy 鍾情經得起時間洗禮既懷舊事物, 就好似 Fossil 手錶及皮革用品咁, 懷舊既設計及復古既風格唔會Outdated!
不得不提 Fossil 呢隻限量 Tailor Multifunction Leather Watch! 全隻錶包上皮革, 特別得黎又能突出型格! 而我自己就睇中男裝錶, 係 kinetic 架, 仲要二千蚊都唔洗就有交易, 再加上係皮帶添架, 好 vintage 喔~ 而且仲可以換錶帶添架!
哈~ 點解我睇中親果d都係男裝款架 :p 全皮背包一個!
Fossil 除左有皮革產品之外, 仲有飾首系列, 而且價錢亦大眾化!

品牌介紹: Fossil是一個全球性的生活時尚品牌,專注於腕錶皮具首飾。 Fossil 始建於1984年,是第一個將手錶的價值與款式完美結合的美國品牌,手錶不再僅僅是一個計時工具,更成為了彰顯個人風格的腕間必需品。自此,Fossil已躍身成為美國最受歡迎的品牌之一。如今,Fossil 在全球120多個國家擁有近400家專賣店以及一家極具國際影響力的電子商務網站(www.fossil.com),以不拘一格的時尚生活與配飾產品而聞名全球,產品涵蓋手錶、首飾、包袋與服飾。公司通過其在品牌創新、世界級設計以及全球動態分佈的核心競爭力,持續在多品牌領域內取得發展。


分享到此為止, 拜拜~


°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝品牌邀請˃✩゚.*・。゚°


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥


留言