讓肌膚極速喝水

讓肌膚喝水? 水係用口黎飲架喎! 我手上呢包疑似飲品包裝既其實係 Mask 黎架!! 所以我話佢係比肌膚飲水 (◍ˊ◡ˋ)੭
Derma Médream 係 Swiss Club 其中一個品牌, 源自瑞士著名美容生化科技Centre de Recherches Biocosmétiques實驗室, 於美容生化科技上享譽全球, 具有皮膚學; 生化學; 醫學美容等尖端生化科學家, 多年來致力於活細胞及高科技成份既研究!
Derma Médream 高端高效性瑞士品牌主要推銷比醫學美容院及醫學美容中心, 而小妹今次有幸試用佢地既 HA+B5 Aqua Booster Gel Masque (即高滲玻尿玻+泛醇活水導向凝膠膜), 為肌膚極速補水!
一打開就見到同一般唔同既包裝, Gel Mask 通常都會係支裝或罌裝, 好少會包裝什至係好飲飲品包裝咁添~ 一盒有十包, 每包份量有30g, 比起 Paper Mask 好似多好多咁呀!
我要喝水喔!! 嘻嘻~ 包裝非常方便, 扭開一吱就吱出啫喱狀既凝膠! HA+B5 Aqua Booster Gel Masque (即高滲玻尿玻+泛醇活水導向凝膠膜) 成份主要有高濃度玻尿酸; 植物粘多醣體; 泛醇B5; 鎖水PCA因子; 甘露糖醇 及 水解蛋白等等!
敷 Gel Mask 千萬唔好孤寒, 最緊要係豪得起, 厚敷!! ✮◕ω◕)ノ 若敷薄薄一層不如唔好敷, 肌膚都未開始吸水d凝膠/Gel Mask 就已經乾晒lu! 所以唔好慳, 要塗厚d!
呢個 Gel Mask 咩情況下都適用! 肌膚乾燥, 一定要補濕啦! 做完醫學美容尤其激光類療程就更加天天要補濕! 厚厚的塗勻整塊面!
塗好後就可以休息15-20分鐘! 時間話長唔長, 起初敷既時候會有少少吉/乸, 因為肌膚嚴重缺水就會出現呢個情況! 我敷第二次已經無再出現呢個情況lu~ 而且敷左15-20分鐘後會發現面上既凝膠/Gel Mask會少左薄左!
我皮膚屬偏薄, 洗完面都會見到血氣運行緊既微絲血管, 敷呢個 Gel Mask 都有助舒緩紅血絲 :)
短短15-20分鐘肌膚就飲飽水, 皮膚漲漲充滿光澤, 唔知係咪心理作用, 感覺肌膚白左添喎! Oh yes, 我洗面之前將凝膠/Gel Mask 於面上加以按摩, 滲透更深層! 如果偏乾肌膚, 可以試下連續日日敷, 相信會有明顯改善!

更多查詢可與 Swiss Club 聯絡!


分享到此為止, 拜拜~


特別嗚謝 Swiss Club 邀請及贊助產品


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥

留言