12 天排毒大作戰

年頭年尾就最多 Gathering!! 聖誕節啦, 新年啦, 搞 Party啦, BBQ啦, 打邊爐啦, 去飲啦... 真係日日都食! 唔多唔少身體會積累左唔少毒素, 正所謂排清毒素身體好, 我就進行左12天既排毒療程!
都市人隨著環境; 空氣; 食物等等攝入大量毒素, 卻遠遠超出人體解毒/排毒既負荷, 令毒素響體內積聚, 更會引起疾病! 去便便都係排毒既一種, 但日日食咁多野, 係咪真係排番晒出黎架?? 

「Wild Rose 12天深層排毒配方」一盒四件裝, 包括三樽藥丸及一支精華素, 只要係針對身體唔同部分既排毒過程! 要事半功倍, 當然要跟足服用指引及配合適當飲食, 咁就可以促進新陳代謝, 從而排出體內廢物! 先黎介紹呢四件排毒產品!


BILIHERB 內含蘿蔔及蒲公英精華, 能刺激膽汁流動, 有助排毒及加強肝臟功能, 將毒素從體內清除!


CLEANSAHERB 能排走於血液; 肌肉組織及淋巴系統內既有毒廢物與新陳代謝既副產品! 其中部分草本成分更有利尿及舒緩作用!

LAXAHERB 促進自然腸道排毒! 含皺葉酸模; 沙棘及大黃, 有助腸道暢通 (即潤腸通便)作用!

CL HERBAL EXTRACT 透過泌尿系統排走毒素, 而甘草成分有助排毒及利尿既功效!


食法好簡單, 每日開始食早餐及晚餐時服用! 每日啪2次, 連續啪12日! 對於我呢個啪丸達人, 一次啪6粒濕濕碎啦 :p 先食幾啖野食, 然後就每款排毒丸仔食2粒 (即係total 6粒) 另外加40滴精華液 (CL Herbal Extract, 即大概2支Test-tube份量), 然後就可以繼續食野!

初初食頭兩日無乜特別, 無話有肚瀉既情況出現! 不過要注意一點既係盡量唔好食麵粉製品 (麵包; 意粉; 蛋糕; 曲奇等等); 奶類製品; 花生及含有酵母既食物 (例如 蘑菇; 葡萄及乾果等等), 因為當中既成份有機會影響排毒效果! 而我呢12日都比平時食得清淡少少, 主要都係蔬菜同水果為主, 同埋飲多d水! 可以食飯架, 最好係糙米! 每日都會有便便, 第4-6日既便便係比較深色, 深色係體內既毒素排出! 當然啦, 排毒後身體輕盈左, 比之前輕左2lb, 身體得到清理, 身陳代謝快左, 感覺肌膚都光滑左~

GROWDEN 果‧然‧美 是一家專門售賣天然美容保健產品的公司,致力於發掘紐西蘭、澳洲、美國等各地優質的天然有機營養補充劑及健康食物,並將產品帶到香港,方便本地消費者選購。同時,GROWDEN 亦會為顧客提供健康資訊及建議,希望帶來全方位的服務。GROWDEN已率先把美國首屈一指的原天然產品品牌 Garden of Life 的暢銷產品「Wild Rose 12天深層排毒配方」(Wild Rose Herbal D-Tox Program)引入香港,為重視健康的香港人帶來十二日全身排毒療程的新體驗,達至健康平衡的生活。
Growden 於尖沙咀設專門店, 地址為 香港九龍尖沙咀北京道57號國都大廈10樓1001室 (港鐵尖沙咀站H出口, iSQUARE國際廣場對面), 更設有網上商店! 更多資料或查詢, 可到 Growden 網站Facebook!

分享到此為止, 拜拜~


特別嗚謝 GROWDEN 果‧然‧美 邀請及贊助產品


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥

留言