趕走臭臭

人體存在好多毒素, 我地每日都會排毒, 便便都係排毒既一種! 但, 便便產生既味道有時都幾難頂 ( •︵•。 ) ! 尤其公共場所, 衛生情況就更差! 不過呢, 最近我就收到 iSecret Spray, 真係好洗好用, 出入都袋定響身!
有浴室香薰/廁所香水之稱既 iSecret Spray 係由100%純天然植物精油與抗菌元素調和, 有助主動阻隔尷尬異味同致病細菌飄浮響空氣中!
iSecret Spray 係一支天然清新噴霧, 無論任何場合遇到污穢空氣既時候, 只要輕輕向空氣一噴, 即時帶來天然抗菌既清新空間! 
iSecret Spray 成份天然, 由100%優質天然茶樹精油及抗菌元素調和而成, 絕不含化學香料; 不含甲醛; 不含易燃氣體; 不含懸浮微粒氣霧劑; 及不含任何香精!
雷神都嬲呀!! 哈~ 
臭味真係好難頂架麻, 尤其食完d濃味食物; 重味精, 真係難聽d尿都臭d架 ٩(๑`^´๑)۶ 
用法好簡單, 先搖勻支 iSecret Spray, 跟住就響馬桶水面噴一噴, 大概噴5-6下左右, 就能阻隔去vivi 或便便時所產生既致病細菌及尶尬異味飄浮! 而且可以放心, 佢係水浴性, 唔會響馬桶留低任何殘跡!
噴一噴, 味道超好聞, 好似有少少橘子加茶樹油味道, 唔會攻鼻! iSecret Spray 既液體雖然係奶白色, 就算噴到衫褲鞋物都唔洗擔心, 因為唔會著色, 只會聞到味道~
噴完雷神都贊好 xDD
除左屋企會擺支 iSecret Spray 之外, 我公司都會擺一支! 因為呢, 唉, 尤其午飯過後公司個廁所就好恐怖, 食飽就痾呢句真係無錯(´._.`) 最不幸既係, 遇上前人便便完畢就入去, 一定要噴 iSecret Spray, 臭味解除~
iSecret Spray 有三款 Size 選擇, 包括最大支既家庭裝 59ml, 可用140次以上, 大概用到兩個半月, 咁大支當然放響屋企用啦! 仲有 18ml 輕便裝, 可用45次以上, 放響公司就岩晒! 仲有 mini 版, 方便平時帶出街用! 而家 iSecret 好似做緊特價添呀!!
更多資料或查詢, 可到 iSecret 網站Facebook!

分享到此為止, 拜拜~


特別嗚謝 iSecret 邀請及贊助產品


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥

留言