Silicon係好野黎架!! 但無佢更好 - Rêveur 無矽洗髮概念

唔講都唔知, 原來Silicon 矽應用響好多範疇, 但原來太多矽都未必好架!!
之前我就出席 Rêveur x mina 既 <無矽洗髮新概念 之 發佈會>!!


嘿嘿, 又有一新洗護產品推出市場啦~


無矽?? 先講下矽既好處看啦!!
矽既特性係穩定性好, 而且無毒, 張力小及不溶於水! 所以響醫療衛生方面, 會加入矽油以提高藥物對皮膚既滲透能力! 機電工程方面, 用響電機; 電器; 電子儀表上, 作為耐溫; 抗蝕及防潮! 化妝品加上矽, 可提高對皮膚既滋潤同保護! 而洗髮產品加上矽, 更為髮絲製造順滑既觸感!!

哇~ 咁睇黎矽真係幾好喎!!
錯! 錯! 錯!
雖然含矽既洗護產品, 係可以令秀髮更加順滑, 但矽係唔溶於水, 若長期使用含矽既洗護產品, 髮絲及頭皮有可能會產生一層屏障, 覆蓋污垢及油脂, 好難徹底被清除! 更有可能阻塞毛孔, 導致頭痕; 敏感甚至脫髮等問題!!
所以呢, Rêveur 就推出呢個無矽洗髮露系列啦~
Rêveur 係來自日本既優質洗護品牌! 有三大洗護系列: 豐盈修護 - Rich & Repair補濕亮澤 - Moist & Gloss頭皮護理 - Scalp!!
每款均蘊含獨有之水解豌豆蛋白角質層修護成份! 洗髮同時修護髮絲角質層, 修補好角質層既髮絲更能鎖住水份; 養份, 手感亦更順滑! 而產品既超微細泡沫特性, 除左更有效清除污垢之外, 亦能減少洗髮過程中髮絲磨擦; 打結及角質受損等問題!
【滋養修護系列 - Rich & Repair】
Rêveur 豐盈修護洗髮露及護髮膜
有效修補因過量染燙而受損的秀髮; 提高秀髮韌性, 讓秀髮更有彈性; 更豐盈健康, 解決頭髮軟塌等問題!


【保濕亮澤系列 - Moist & Gloss】
Rêveur 補濕亮澤洗髮露及護髮膜
為髮絲深層補濕, 提升光澤, 改善乾枯毛躁, 讓秀髮順滑如絲; 有效抗氧化成份, 讓頭髮更有活力!


【頭皮護理系列 - Scalp】
Rêveur 頭皮護理洗髮露及護髮膜
滋養; 保護頭部皮膚, 舒緩頭痕, 促進頭部皮膚血液循環及新陳代謝, 讓長出來的秀髮更健康!

同場加映仲有指甲時間!!!


真係好多款揀呀!!!! 整 Gel 甲洗乜整幾粒鐘咁耐架 ヽ(`Д´)ノ
而家果d 係貼紙貼上去架咋!! 方便又快捷, 而且仲唔傷指甲添~
因為太多人一齊睇指甲示範啦, 所以我都唔太睇得到係咩指甲花 ( ̄▽ ̄)
但就見到好易整架咋!! 都唔洗十分鐘就整好一對手lu~



好野~ 臨走時仲送我無矽洗護滋養修護系列 - Rich & Repair (綠色)!! 
等我可以返去好好感受無矽既好處!!

我返到屋企就即刻用呢個無矽洗護系列啦!!!
哇~ Rêveur 既味道好正呀!!!! 好似飲緊 Fruit Punch 咁, 少少甜, 有少少青提子既感覺!! 但睇番成份係無提子架啊, kaka! 全部都係天然植物萃取成份!
洗頭無人唔識洗啩... 洗頭過程我就唔 show 出黎啦!! 
先洗濕D頭髮, 然後就用 Rêveur 洗頭水去 R 個頭! 無矽唔代表無泡!! 超微細泡沫 (^∇^) 最驚洗頭水無泡架啦! 過左水之後感覺頭髮無平時咁順滑, 可能真係無矽既關係, 幫我徹底洗乾淨積聚左好耐既 chemical! 雖然係唔順滑, 但無鞋手既感覺! 
跟住就用 Treatment啦~~ Treatment 就等於護髮素, 用完頭髮滋潤又順滑! 
而家我變左好鐘意洗頭呀( ̄▽ ̄) 又香又甜又無矽又唔傷頭髮, 令我d頭髮保持健康!



分享到此為止,拜拜~




特別嗚謝活動主辦: 
- mina Hong Kong
- Rêveur




▀▄▀▄▀▄CONTACT ME▄▀▄▀▄▀ 
www.facebook.com/chanchechee
chanchechee@gmail.com

留言