藍藍夏日五月盒

每月盒子黎到五月號! 藍色既盒子, 好夏日 feel, 好想去游水呀!!


主要品牌有:
- Orlane
- 白蘭氏 innerShine
- Enita
- D'orient
- Kiss Skincare
- Sofei

先黎望望 Orlane 一套三件試用品...
超效水凝精華素; 亮白活膚霜B21 Extraordinaire
B21 Extraordinaire 係 Orlane 晚最新產品! 佢蘊含 Youth Reset Complex 重設青春複合物, 能啟動細胞核心, 活化細胞的結構及能量! 而且仲採用了左含21種氨基酸既淡鳶尾花幹細胞, 為肌膚日夜製造膠原蛋白, 有助重建更健康年輕既肌膚!
亮白活膚霜加上入大豆植物複合物, 能有效抗衰老及增加肌膚彈性緊緻度, 從而活躍美白成分, 迅速達至並同時滋潤肌膚, 解決乾燥暗啞及色斑等問題, 令肌膚重現健康亮澤!
超效水凝精華素, 有效增強肌膚自我補濕系統, 具激活透明質酸既補濕功效, 讓肌膚回復飽滿潤澤! 佢質地好舒服, 唔會立痴痴, 而且搽上肌膚即時有水珠感覺, 就好似為肌膚注入水份!



採完面梗係要搽 body 啦~ 
Enita 都係一套三件, 包括磨沙; 沖涼; 護膚! 
深層身體滋潤2合1沐浴乳霜; 深層身體潤膚霜蘆薈白茶滋潤糖磨砂奶油
Enita 選用100% 天然成份, 性質溫和, 能深層持久滋潤肌膚, 增強肌膚彈性, 防止肌膚因乾燥而敏感及老化!
蘆薈白茶滋潤糖磨砂奶油, 蘊含杏桃籽及糖晶磨砂微粒子, 配合堅果油; 橄欖油; 乳木果油等滋潤成份, 溫和去除死皮, 並促進血液循環。
深層身體滋潤2合1沐浴乳霜, 蘊含多種天然香薰精油, 清新香氣令人更放鬆及舒緩緊張情緒, 清潔同時滋潤肌膚!
深層身體潤膚霜可以有效鎖水, 保持肌膚滋潤水嫩; 修護乾燥肌膚, 響皮膚上形成一層保護膜, 抵擋因外在環境對肌膚造成既傷害!


Body Balm 質地比較杰身, 用黎搽手踭; 腳踭就特別滋潤very good!!



馬油有幾好, 或者大家都略知一二!!
日本早年馬油流傳為一般民間既燒燙傷藥, 慢慢開始有人深入研究並製造馬油! 馬油唔單止可以為乾燥痕癢既皮膚變番滋潤細膩同嬌嫩, 而且仲可以治療燒傷; 燙傷; 曬傷等問題!
而五月盒就有支 Sofei 柔護育毛馬油洗頭水!! 添加乳鐵蛋白支全新升級配方, 可深入髮根消除頑固油垢及殘留既化學物質, 修護因長期曝曬或染燙受損既毛鱗, 撫平毛鱗防止糾結, 使頭皮健康令毛髮增強韌性, 不易斷裂分岔同鎖住髮絲中既水分, 洗髮後頭皮清爽無負擔!

磨完沙; 沖完涼; 洗埋頭; 搽埋面, 係時候要食番條啫喱 :D
白蘭氏 innerShine 紅膠原嫩肌精華啫喱
天然紅石榴味, 有助幫助肌膚吸收膠原蛋白; 氧氣及其他美肌養分, 活化肌膚細胞; 有助改善肌膚細紋; 光澤及彈性。

口痕人至愛零食 :p 好好味, 唔洗雪凍就咁即食都唔會太甜! QQ彈口啫喱, 比十條我都唔夠食呀! 好好味呀~~~~~


哈~ 今期五月盒子好多搽面產品呀!!
D’orient 膠原速效滲透鎖水霜
質地輕柔透薄, 為細胞灌注大量水分, 迅速紓緩敏感及乾燥, 並防止肌膚因長期處於冷氣或乾燥環境下出現既乾紋, 令肌膚全日水嫩潤澤! 長效鎖水; 擊退乾紋; 紓緩敏感; 增強彈性!
呢個面霜我鐘意呀!! 塗左上手會有個薄膜既感覺, 可以lock住肌膚水份, 防止乾燥缺水! 


仲有 Kiss Skincare!!
膠原蛋白睡眠面膜礦物深層潔面泥片
膠原蛋白睡眠面膜由膠原蛋白萃取; 熊果苷; 維他命C同天然提取物組成而成! 特別針對毛孔粗大; 皮膚黯沉; 泛黃等肌膚常見問題, 能夠讓肌膚響一夜間重現透白明晰光芒! 
礦物深層潔面泥片充滿死海礦物既潔面泥, 能清潔毛孔, 沖走雜物, 同時補充肌膚營養, 排毒養顏! 用完之後唔會繃繃緊, 肌膚仲係水潤柔軟!
嘻!! 我對呢個礦物深層潔面泥好有興趣, 因為呢.... 我以為佢係 mask 黎架 XDDD 我等極都唔乾, 洗面見起泡先知原來係 cleanser, kakaka!! 洗完肌膚超乾淨, 但比較乾燥, 要即刻拍爽膚水呀!! 臨訓前就真係敷埋mask啦, 我係指 kiss skincare 既膠原蛋白睡眠面膜呀!! 唔乾lu~






Glamabox 係 Lisa S 同團隊每月為我地準備既禮物盒! 
話你知啦, 其實訂購盒子呢個 idea 響外國係好興架! Around 十零蚊美金左右就有大概4~5樣產品可以試! 而Glamabox 就只需要 HKD 百零蚊左右, 仲有成5~6樣, 其中有d仲可能係貨裝添!! 


詳情可以去佢地網頁再睇detail d~

另外, Glamabox 而家有門市啦, 位於熱鬧又方便既銅鑼灣區, 得閒行過就上去參觀選購啦, 仲有好多其他產品賣架!!


分享到此為止,拜拜~


產品贊助及提供: 
- Glamabox






▀▄▀▄▀▄CONTACT ME▄▀▄▀▄▀

留言