激戰暗瘡火山泥面膜

我相信無乜人鐘意生暗瘡!! 但點解會生暗瘡呢? 好多原因既... 可能係壓力問題啦; 飲食習慣啦; 油性肌膚呢; 睡眠不足啦; 循環唔好等等因素! 最近我就用上美容院品牌 - Bio-C-ZiWi!
我今次試用既主要係針對暗瘡既冰川控油系列既 火山泥戰豆暗瘡面膜 - Purifying Beauty Mask!
火山泥戰豆暗瘡面膜 - Purifying Beauty Mask 含火山礦物泥; 氧化鋅; 硫磺; 樟腦; 水楊酸! 有助吸取過多油份及吸附毛孔內污垢; 同時加強肌膚修護更新機能, 改善膚色唔均勻! 定期使用更有效改善油脂分泌; 收細毛孔; 防止油脂污垢積聚!
我至憎就係暗瘡架啦 .v. 點先可以消滅佢地呀!!! 
無啦啦面中間長一粒; 下巴附近就長期都有... 真係人都癲呀 (O_o)
即刻試下呢個火山泥戰豆暗瘡面膜!!
火山泥咁既質地, 軟軟林林, 都幾易畢同推開架!
我額頭有d暗粒, 睇就唔覺眼但摸就摸到... 所以我就成面敷, 當佢係一個深層清潔mask咁用! 當然啦, 可以重點用響 T-zone位 同多油出既位置!
50ml 既份量其實唔係好多架咋! 敷泥mask緊記要厚敷, 敷到見唔到自己原來皮膚就岩架啦~ 跟住就等15-2鐘, 等佢乾!
差唔多20分鐘, 泥mask開始乾而且面開始feel到繃緊... 跟住就用小小溫水黎洗面 (溫水更易沖走泥mask)! 肌膚即時煥然一新, 面色比之前白左, 而塞住響毛孔既烏租野都退左出黎!
真係好過敷美白 Mask 呀, kaka~ 不過泥 mask 唔可以日日敷, 一星期最多敷兩次, 而且敷完記緊再敷補濕!! 因為泥 mask 會吸吸吸, 吸到面都會乾架!

BIO-C-ZIWI 詩華美肌係供應比美容院既品牌, 仲有好多其他產品架, 詳情可參閱:
http://www.wingfungbeauty.com/index.php
http://www.facebook.com/wingfungbeauty?fref=ts


分享到此為止, 拜拜~



產品贊助及提供: 
- 永豐國際
- Bio-C-Ziwi



▀▄▀▄▀▄CONTACT ME▄▀▄▀▄▀
facebook.com/chanchechee
chanchechee@gmail.com

留言