♡家用透明質酸填充劑♡SkinCeuticals HA塑顏飽滿緊緻精華

細個既時候比阿媽灌輸得多, 知道食多d花膠或飲多d花膠湯有助美顏養生; 花膠含豐富蛋白質, 具有抗衰老功效! 保養梗係襯後生啦~ 不得不認老啦, 尤其肌膚開始欠缺彈性, 雖然而家醫學昌明, 但我始終對於打針注射療程有所保留, 好在我有SkinCeuticals H.A. Intensifier 塑顏飽滿緊緻精華!


有文獻指出30歲過後, 肌膚內既天然透明質酸會自然流失; 而自我修復能力亦無20歲之前咁好! 透明質酸含量逐漸減少, 肌膚既老化跡象會相對出現, 導致肌膚唔單止只缺水更出現幼紋皺紋; 肌膚缺乏彈性甚至鬆弛; 輪廓老化等等... 我地唔可以改變肌膚變老既定律, 但我地可以延緩肌膚衰老既速度!

SkinCeuticals H.A. 塑顏飽滿緊緻精華 可以話係一支全效精華, 含3大突破性醫學成份: 10%Proxylane; 2.0%甘草酸二鉀及0.2%紫米精華; 高濃度純透明質酸 (HA)! 有助促進表皮層及真皮層既透明質酸合成生產, 減慢透明質酸被分解; 刺激皮膚細胞基質健康活力, 增加透明質酸含量, 提供高效長時間既補濕效果, 從而提升肌膚緊緻度! 
一般既精華都係透明無色; 而SkinCeuticals H.A. 塑顏飽滿緊緻精華係透明帶有淡紫色, 唔知係咪因爲含有紫米精華既關係呢, 哈~
非常鐘意H.A.塑顏飽滿緊緻精華既質地, 初初塗上手好似有d黏笠感, 但推開後好快就被肌膚吸收, 響肌膚表層形成保護膜, 清爽又舒服!
想要靚靚既肌膚就唔可以懶, 正所謂世上沒有醜女人只有懶女人, 護膚比美妝更重要! 早晚清潔面後就吱一泵分量既 SkinCeuticals H.A. 塑顏飽滿緊緻精華 塗於全面及頸部!
一泵分量既 H.A.塑顏飽滿緊緻精華 已經好足夠! 先先輕輕塗開推開至全面, 然後加以按壓吸收; 最後再以手指彈琴方式去刺激肌膚!
頸部都要塗架! 因為地心吸力既緣故, 記住手法係由下至上既塗抹! 我仲會重點塗, 例如木偶紋啦, 我一笑就會好覺眼; 可以重點於木偶紋位置塗一滴H.A.塑顏飽滿緊緻精華!
H.A.塑顏飽滿緊緻精華係一個好好既精華, 佢唔單止為肌膚補充水份, 改善肌膚自我再生能力, 令肌膚細緻度及緊緻度都有所提升, 呢d都係自己感受到感覺得到! 
正所謂內服外用, 好在有媽媽既養生美食, 加埋媲美醫學美容既填充針 - SkinCeuticals H.A.塑顏飽滿緊緻精華 , 相信肌膚衰老有排都未輪到我!
全球No.1美國專業醫學護膚品牌SkinCeuticals H.A.塑顏飽滿緊緻精華 (HK$880/30ml) 經已推出, 於專門店; 專櫃; 皮膚科醫生/診所, 以及特約認可專業醫學美容中心有售! 同大家分享個著數情佈, 就係而家經 http://goo.gl/6i6Jra 登記, 即可免費享用SkinScope LED皮膚分析服務 及H.A.塑顏飽滿緊緻精華體驗裝!


分享到此為止, 拜拜~


°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚°


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥