旅行不可缺JaneClare保濕納米防曬日霜



上星期去左日本京都玩左幾日, 好在有帶防曬咋!! 二月既天氣雖凍, 但無諗過仲會見到雪, 雖然見唔到飄雪, 但周圍都被雪包圍, 心靈寧靜, 感覺真好~

雪地可反射陽光中既紫外光; 而空氣越清新, 越無污染或高度越高既地方, 紫外線就越強! 上星期我就去左位於和歌山縣既世界遺產高野山, 滿地白雪, 真係少d防曬都唔掂, 哈~
我帶左JaneClare去旅行, 佢係香港製造既優質天然護膚品牌, 以天然健康; 無污染既成份製造, 呢支係保濕納米防曬日霜 SPF50 PA++, 直接當面霜用即可!
保濕納米防曬日霜有三大功效: 抵抗日曬; 緊緻抗皺; 滋潤修護! 成份包含蘆薈; 仙人掌; 維生素B5; 青瓜; 大豆油; 銀杏; 西柚; 尿囊素; 葡萄籽; 卵磷脂; 西柚籽; 酵母精華; 維生素E; 金縷梅; 馬尾草; 橄欖油; 甜杏仁油等等, 不含有害化學防曬成分!
我好怕杰他他既防曬產品, 而JaneClare呢款質地水潤, 塗上面後唔會泛白, 保濕修護滋養! 加上佢有高防曬度SPF50 PA++, 大半日都可以唔洗補防曬; 最鐘意佢既保濕程度, 響日本咁乾既天氣都唔會繃緊痕養!
唔好唔記得塗額頭及頸部! 額頭係最先吸收紫外線既肌膚; 而頸部呢, 都要好好保養架麻, 鴛鴦色就唔好啦~
JaneClare呢支補濕納米防曬日霜又幾Fit我喎, 一來防曬度夠; 二來好推唔泛白仲夠滋潤, 補濕度都幾好; 我真係好怕防曬難推或泛白, 我而家唔係要變公仔嘛~ JaneClare天然無添加, 絕對可靠!
有個好消息要話比大家, 就係黎緊JaneClare會推出超優惠產品套裝, 包括保濕納米防曬日霜SPF50+ PA++; HA深層保濕精華 及 煥彩美顏素! 詳情記得要留意 JaneClare既Facebook專頁(https://www.facebook.com/janeclareofficial)


分享到此為止, 拜拜~


°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚°


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥