賀新年♡SK-ii墨流彩鳳神仙水

時間真係過得好快, 轉眼間下星期就農歷新年! SK-ii 神仙水亦推出新年限量版, 以日本墨流藝術(Suminigashi)設計出鳳凰圖形既神仙水!
真係好靚, 大家可以睇下呢個Youtube > https://youtu.be/A786XQ3ohKU , 就會知道呢個咁靚既鳳凰圖形係點樣以日本墨流藝術創造出黎!

今年新年限量版神仙水以多彩鳳凰為主題, 象徵著新一年重生; 喻意自己每個決擇都係專屬自己無可取締, 帶領大家將人生命運掌握自己手中, 勇敢開啟新美肌之旅, 改寫自己命運, 活出自己色彩!! 
神仙水 (Facial Treatment Essence 護膚精華) 蘊含超過90% Pitera, 佢獨一無二既配方可以溫和咁清除老化角質, 並幫助調節肌膚更新週期! 連續使用14天, 五大美肌範疇將獲得明顯既改善及提昇! 色斑唔再明顯; 減淡細紋及皺紋; 膚質變得更細滑, 更緊緻, 肌膚晶瑩剔透!
神仙水雖然係水, 但佢唔係Toner, 用於Toner之後! 神仙水較其他精華更快滲透至肌膚底層, 整易被皮膚吸收, 倒大概5蚊銀份量 (2毫升左右)落化妝棉, 然後輕輕拍勻全面, 促進血液循環, 加速精華滲透! 最正既地方係眼部肌膚都可以用! 
唔想肌膚咁快衰老, 就要好好護膚, 延緩衰老速度, 所以保護真係好緊要!! 如果未用過SK-ii既你, 我好推介以下呢個新手入門體驗套裝 (HK$690), 日常護膚基本步驟全方位: 皇牌產品神仙水 (75ml); R.N.A.立體緊緻精華霜 (15g); 淨肌護膚潔面乳 (20g); 護膚潔面啫喱 (15g)
命運不是機遇而是選擇! 要改寫命運, 先擁有晶瑩剔透肌膚; SK-ii 神仙水就係我既選擇! 送比長輩大方又得體, 新年就黎到, 呢支新年限量版神仙水必定成為大家既注目, 預祝大家新年快樂~


分享到此為止, 拜拜~


°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚°


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥