紅蔘+蜜糖♡Kiehl's純淨紅參蜂蜜嫩膚霜

大家好!! 以為我係Promotor賣蜜糖? 比個叻你, 但你估岩一半咋! 其實係我身旁既純淨紅參蜂蜜嫩膚霜 (Pure Vitality Skin Renewing Cream), 佢其中一種主要成份就係蜜糖啦~
早前我出席左Kiehl's新品發佈會, 認識呢個最新產品 - 純淨紅參蜂蜜嫩膚霜, 破天荒揉合世上兩種以保健功效見稱既天然成份 - 紐西蘭麥蘆卡蜂蜜 (New Zealand Manuka Honey) 及韓國高麗紅參 (Korean Red Ginseng Root)!
韓國高麗紅參 (Korean Red Ginseng Root)有刺激及保護肌膚細胞能量機制之效, 有助提升肌膚保濕作用; 製造膠原蛋白; 預防由紫外線引致既粗糙膚質!
而麥卡蘆蜂蜜 (Manuka Honey) 與其他蜂蜜相比, 多酚 (polyphenol)含量及抗氧化作用均為高, 礦物質量亦比其他蜂蜜多4倍! 具抗炎; 抗菌; 治理傷口, 有助保護肌膚免受氧化傷害, 係肌膚既天然保護屏障!
蜜糖做護膚品咪會好立? 好多人都可能同我既諗法一樣, kiehl's 純淨紅參蜂蜜嫩膚霜 完全唔立之餘, 搽響肌膚度過左一陣, 感覺係好舒服; 好滋潤, 肌膚仲會變得滑溜左平滑左, 煥發光彩活力!
嘻~ 要教下大家點用 純淨紅參蜂蜜嫩膚霜!! 佢比一般既面霜質地較黏, 就好似白膠漿咁, 直接塗上面既話就會好難推開; <小技巧>只要用手指指尖微溫將嫩膚霜少少融化, 咁就可以塗上面架啦~ 
發佈會當日仲有我最喜愛既花茶時間, 黑茶有促進消化及分解脂肪既功效; 玫瑰可紓緩壓力, 放鬆心情, 對調養氣息有好處; 菊花對治療眼睛疲勞及視力模糊有好好既效果, 有助於恢復視力及防止視力衰退; 而綠茶能幫助降低人體血液脂肪含量, 以及幫助燃燒體內多餘脂肪! 我仲帶左d茶葉返屋企慢慢嘆~
相信係人都認識 Kiehl's 既皇牌產品 金盞花植物精華爽膚水, 佢不含酒精成份; 具收斂效果既爽膚水! 合清潔; 均衡; 活化; 調理肌膚之效, 對暗瘡疤痕之癒合相當有效用!! 而 純淨紅參蜂蜜嫩膚霜 (Pure Vitality Skin Renewing Cream) 岩岩2017年1月推出, 售價為HK$520 (50ml), 佢既保濕能力相當強, 就算過左大半日, 肌膚仍然水潤有光澤, 比人健康感! 
最後提提大家, 於指定日子親臨指定Kiehl’s專門店體驗虛擬實境《找吧!蜂蜜與紅參》遊戲,可獲得Kiehl’s皇牌產品試用裝一份;而最高分既參加者可贏取大獎Kiehl’s純淨紅參蜂蜜嫩膚霜50ml一份,大家要加油呀!! 詳情> http://bit.ly/2inz63h


分享到此為止, 拜拜~


°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚°


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥