舒適度滿分♡配襯度滿分♡ButterflyTwists芭蕾舞鞋

小妹返工既衣著無太大規限, 穿得輕鬆醒目; 穿得隨便自在; 穿得簡單隨意… 就係我返工既Smart Casual指標!
雖然話可以Smart Casual, 但都唔可以著波鞋/運動鞋; 但著高踭鞋又好易攰, 最慘係腳痛加行得唔舒服... 介紹大家Butterfly Twists可摺疊芭蕾舞鞋!
Butterfly Twists既芭蕾舞鞋既鞋底擁有極柔軟記憶海棉, 備有防震同不易變形既功能!
鞋身用左透氣物料, 加上輕身又軟身, 唔洗驚刮腳; 而鞋底坑紋設計, 防滑唔跣腳!
Butterfly Twists芭蕾舞鞋有好多款式, 而我就揀選左呢對紅色蕾絲配有小蝴蝶結, 真係超好著; 超易襯! 著Suit著裙配Butterfly Twists當然無難度; 著牛仔褲既Casual Look一樣大方得宜!
嘻~ 我承認我返工係比較Casual, 一件闊間裇衫一條貼身牛仔褲, 配上紅鞋兒咁就行人架啦! 有陣時要出差見客/食飯聚會, 又要拎電腦拎文件, 著高踭鞋拗柴機會甚高呢~
出差我都會帶埋Butterfly Twists! 因為真係超方便, 仲有個袋仔送埋, 用黎收埋對鞋就最好啦~
當然啦, 唔係淨係得返工先可以著! 平時周末假期我都會著住佢, 哈~一穿就行得!
上山下海都無有怕! 當然啦, 落雨就避免穿啦, 始終係布面嘛, 濕左要吹番乾都麻煩啦! 
有研究話日行一萬步有助增加熱量消耗, 有助遠離肥胖! 著住Butterfly Twists行成日都無話好攰, 而且鞋底好似有Air氣墊咁, 可以卸走d力, 行幾粒鐘都無問題!
Butterfly Twists於以下店舖有售: 
1) 3NITY 尖沙咀中港城地下上層42號B舖
2) 3NITY 將軍澳PopCorn商場1樓 F13號舖
3) 3NITY 葵芳新都會廣場1樓166號舖
4) 3NITY 銅鑼灣崇光百貨6樓09A
5) LOG-ON 銅鑼灣時代廣場B1地庫
6) LOG-ON 太古城中心二層260 - 261號舖
7) LOG-ON 尖沙咀海港城港威商場三階3001號舖
8) LOG-ON 尖沙咀國際廣場二樓201號舖
9) LOG-ON 九龍塘又一城UG層01號舖
10) c!ty'super 沙田新城市廣場1期2樓204 - 214 號鋪


分享到此為止, 拜拜~ 


°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚° 


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥ 

留言