遊首爾✪免費租用手機連上網

去首爾既朋友留意一定要留意我呢個文章分享!! 因為我要話你知, 去首爾有免費Samsung Galaxy Note5 連上網及本地語音通語, 唔 洗 錢! 呵~呵~
以前去首爾旅行會響香港買家電話卡; 或者去到首爾機場租Wifi蛋... 我呢個慳家女, 梗係同大家分享著數野啦~
就係韓國觀光公社所搞既 Enjoy Your Korea, Enjoy Your Mobile活動!! 只要登入 http://emk.visitkorea.or.kr 申請, 每週會抽出250個名額, 中左就可免費使用五日Samsung Note5連免費上網! 
其實我諗都無諗過真係會抽中我架, 抽中左真係幾開心, 因為租Wifi既錢又可以慳番, 可以響韓國食多d買多d, Wakaka~
手機係要去到首爾仁川機場取的, 地點係一樓既Gate10與Gate11之間! 去到攞飛仔排隊等一陣好快就可以攞機!
辦公時間係開六收十, 如果你搭夜機就未必岩時間啦! 櫃檯小姐對好晒資料後就會攞部機出黎比你, Samsung Galaxy Note5!! 唔係最新既危險型號Note7, 所以唔洗咁驚, 哈~
大家要注意兩點:
· 中籤者只可以響仁川機場取及還機
· 到櫃台取機時會以信用卡過卡押金90萬韓元; 歸還時會將押金退歸還至帳戶!
免費租用Samsung Galaxy Note5 連 S Pen 及插蘇差電, 仲要包埋上網 (每日1gb) 及本地語音通話, 真係方便到極!! 大家去首爾既話都記得要申請呀!! 


分享到此為止, 拜拜~ 


°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚° 


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥ 

留言