淨係刷牙係唔夠架!! 牙縫潔齒器之《開箱文》

淨係刷牙係唔夠架, 因為牙齒與牙齒之間既牙繨位好容易攝食物殘渣, 刷牙未必了到出黎... 長久後就會積積埋埋, 搞到牙齒牙肉唔健康, 仲有機會變爛牙添!

我手上呢盒係AquaPick牙縫潔齒器! Made in Korea, 高達每分鐘1800回強勁脈衝水流, 有效清除牙縫同牙齦殘留物, 等我同大家介紹入便有d乜東東啦!
牙縫潔齒器可有效清除牙縫間與牙齦之間既食物殘留物; 可按摩牙齦令牙齒及牙齦更加健康; 有助預防牙炎症; 清除口臭; 預防蛀牙!
呢部 Aquapick AQ-400牙縫潔齒器由韓國製造, 並得到多個認證及權威研究推薦! 呢部牙縫潔齒器唔算大部, 尺寸大概係188H ×150L × 90W (mm); 而水箱容量為600ml!
牙縫潔齒器採用不銹鋼抽水系統, 而且使用5分鐘後會自動關機, 確保安全!
除左牙縫潔齒器呢部機外, 配件仲有噴嘴及吊架! 有四顏色既水滴狀噴嘴吊架, 用黎放噴咀或牙刷亦得!
牙刷唔會共用;b牙縫噴咀亦都係一樣, 咁先衛生架麻~ 跟機有四款顏色噴嘴, 一家大細家庭式就岩晒! 同牙刷一樣, 三個月左右就要更換架啦~
全機得三個制, 其中一個係開關總制!
另一個係水壓調節旋鈕, 水流強弱由你話事! 脈衝水流更高達每分鐘1800回!
最後就係手柄既開關制! 開左機都未得架, 要開埋手柄呢個開關先會有水噴出黎!!
用之前先將牙縫噴咀插入手柄, 要確保噴咀係完全插入手柄!
插實妥當後就可以開始洗牙新體驗啦~
你知嗎? 牙齒健康係好重要架!! 唔好好保護, 少一隻就無一隻, 牙齒唔會再生出黎! 而清潔係最基本既護理, 但我地普通用牙刷刷牙又唔足夠, 牙縫間與牙齦/肉經常有食物殘渣, 長久後會變成牙石並引發炎症! 聽落都恐怖! 所以我都幾強烈推介呢部ApuaPick牙縫潔齒器!


分享到此為止, 拜拜~ 


°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚° 


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥ 

留言