美白同時又保濕✪斑斑遠黎我

面膜唔怕多, 嘻嘻~ 對於敷面膜我都幾勤力架, 首選一定要保濕!不過近排發現顴骨位好似出斑, 嗱嗱聲搵晒d美白出來用先~
我手上呢盒就係韓國首爾出品既MEDI+CLARO 黃金蠶醫學美肌系列「黃金蠶美白亮膚面膜」, 係由首爾醫院醫療團隊研發推出既自家醫學護膚品牌, 真係 Made in Korea 架~
黃金蠶美白亮膚面膜蘊含三大元素, 包括絲膠蛋白; 蠶絲蛋白 及 絲肽蛋白! 絲膠蛋白係黃金蠶既主要蛋白成份, 同天然保濕因子(NMF)相似, 溫和不刺激! 而蠶絲蛋白就同肌膚細胞既天然蛋白類似,有效防止紫外線及外來侵害, 促進肌膚膠原蛋白生長, 調整水份及幫助肌膚再生! 絲肽蛋白屬抗衰老物質, 有效抑壓肌膚老化因子濃度!
面膜唔會唔識敷, 從包裝取出, 將面膜紙打開然後敷上面! 面膜紙厚度適中又有彈性, 所以大面人都唔洗擔心!
一片Medi+Claro 黃金蠶美白亮膚面膜有25ml容量, 份量非常足夠! 而且面膜紙厚度適中, 唔會太薄易爛! 
敷左上面唔好掉左包裝袋呀, 內裡仲有好多精華液架, 可以倒埋出黎敷上面或用來塗頸!
之後就可以休息15-20分鐘! 面膜唔需要敷太長時間, 通常20-30分鐘就好足夠, 肌膚吸收夠就好, 太長反而會本末倒置!
短短20分鐘, 我既肌膚就好似吸水大象咁, 吸收晒面膜精華, 肌膚注滿水漲卜卜咁既感覺!
除左面膜紙總會有少少精華響面上, 可以用手指以彈琴方式, 響面上彈下, 以加速肌膚吸收!
我呢期真係好勤力, 早晚都敷面膜, 因為真係唔想見到斑斑出現 (講既係岩岩出既淺層斑)! 講個秘密大家知啦, 肌膚水份足夠, 斑斑都無咁現形! 而我敷呢個Medi+Claro 黃金蠶美白亮膚面膜, 美白同時保濕, 佢有高於透明質酸兩倍既保濕效果, 瞬間就做到深層滋養!

分享到此為止, 拜拜~ 

°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚° 

♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥ 

留言