日日都可以敷既面膜~潤之戀

近來我好勤力日日夜夜都主力用美白產品, 希望肌膚白滑d去迎接我既春夏!! 不過啊, 響追求美白既同時都唔可以缺乏保濕既重要性 - 玻尿酸面膜!


潤之戀由具有超過75年歷史, 擁有 ISO 9000 既知名台灣美容品化檢研究制廠出品, 並由日本分處及台灣知名醫師及新陳代謝專家研制及監督生產! 致力追求效果為本既醫學美容觀念, 以臨床前線醫生團隊配合日本專研, 採用日本技術, 嚴格監控品質, 打造「高導入潤肌」;「水嫩剔透」;「日日敷用」配方, 照顧任何狀態既肌膚問題!

保濕不少得玻尿玻呢個成份! 潤之戀極緻玻尿酸原液面膜, 一盒有十片, 而且售價都只係HK$59, 計起數黎即係HK$5.9一片, 非常抵敷! 
潤之戀極緻玻尿酸原液面膜採用極細分子量既玻尿酸, 可迅速注入水份至肌膚底層, 有超強補濕功效; 同時緊鎖水份, 有助減退幼紋; 乾紋!
話明係玻尿酸面膜, 成份當然有玻尿酸啦! 玻尿酸鈉 - 具有高度保水性; 黏彈性及潤滑作用, 可以改善乾燥膚質及皺紋膚質! 另外仲含水解玻尿酸 - 水解玻尿酸既分子係所有玻尿酸裡面最細小, 可以達到從內而外; 從外而內既保濕! 鎖水磁石 - 協助水分結合角質層, 強化肌膚既儲水能力, 維持肌膚動態水平衡! 仲有成日都聽到既 B5, 維生素原B5 - 具強效保濕及舒緩效果, 且與肌膚皮脂膜相近, 易於吸收並滲透及浸潤肌膚表面既角質層, 達到肌膚保濕及修復組織既功效!
潤之戀面膜使用透明奇肌木漿布, 薄得黎唔易爛; 且更有效吸收精華液!
有時會覺得塊面好油, 大多係因為肌膚水份唔夠, 水油唔得平均因而出油保護肌膚! 所以敷面膜都係一個迅速補水既方法! 潤之潤玻尿酸面膜好好敷, 一拎出黎貼上面就搞掂!
有d面膜好易摺起, 好難反番出黎, 呢個真係一貼就ok, 淨係下顎附近要收貼好! 而且鼻位就一般 (cover 唔晒), 不過好多面膜都係唔貼鼻翼邊位架啦, 除非DIY啦~
面膜好緊貼面部, 而且大小 fit 晒我面型, 跳番 part 舞或者左fing右fing都唔會郁! 感覺舒服無吉無"啦", 少少冰涼感岩晒黎緊既季節! 
休息15-20分鐘就可以架囉~ 面膜既精華養化瞬間注入肌膚, 即時補充水份! 加上精華唔會立痴痴, 就算唔過水都ok~ 先按摩面部加快吸收於面上既精華, 之後塗番面霜就搞掂!
呢款面膜日日敷都得, 我就建議沖完涼, 熱力將毛孔擴張後, 跟手拿拿聲敷玻尿酸面膜, 因為果一刻肌膚係最需要水, 補水話都無咁易就可以 double up 啦!


分享到此為止, 拜拜~


°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請及贊助產品˃✩゚.*・。゚°


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥
chanchechee@gmail.com

留言