十分鐘瞬間保濕面膜

嘻~ 咪以為我染左個淺色頭髮就淨係掛住美白 (不過我硬係覺得肌膚白淨d就更配合淺髮色 :p ), 我都好著重保濕架! 所以黎緊我會同大家介紹下面膜 - resultime by collin paris 瞬間水漾極緻舒緩面膜!
resultime by collin paris 法國歌蓮憑藉56年護膚經驗, 一直掌握全球市場及用家對護膚品既要求及期望, 承傳法國專業美容傳統之餘亦積極研發創新! 2006年法國歌蓮正式由法國第三大美容品牌集團 - 歐樹集團(Nuxe)收購, 響歐樹集團強大既資源網絡配合下, 令法國歌蓮響各方面既發展更上一層! 於2014年, 法國歌蓮銳意打造鮮明優雅既法國品牌形象, 進一步推廣醫學概念技術, 應用於各種產品, 以全新「Resultime by Collin Paris」形象推出市場!
resultime by collin paris 一睇個名就知黎自法國啦~ 容量唔算多, 只有50ml! Super Plumping Mask 瞬間水漾極緻舒緩面膜 加入嶄新成份 - 脂質複合物, 可有效舒緩敏感及泛紅肌膚; 配合三重玻尿酸成份, 只需十分鐘就可令肌膚瞬間體驗源源不絕既水份, 達至豐盈抗皺; 補濕同時舒緩泛紅肌膚既功效!
Super Plumping Mask 瞬間水漾極緻舒緩面膜 利用三重玻尿酸成份, 以三重不同大小既分子滲透至皮膚各層組織! 而其成份可滲透於角質層, 形成保護膜, 從而填補凹陷摺疊紋及撫平皺紋; 修復因缺水而受損既皮膚; 有效預防衰老, 增加肌膚彈性及撫至皺紋; 促進細胞及組織代謝, 增加膠原蛋白, 能修復受損細胞, 保濕同時減淡乾紋!
紙盒印有法文及英文, 而產品銷售響香港, 為方便大眾容易了解, 品牌代理更貼上少少中文翻譯簡介, 簡單又易明!
Super Plumping Mask 瞬間水漾極緻舒緩面膜 包裝設計為牙膏裝, 未開封前更貼上錫紙以確保新鮮衛生! 一般面膜保鮮前只有12個月, 所以開封後就要快快用啦~
Super Plumping Mask 瞬間水漾極緻舒緩面膜 質地係雪糕狀 (少少杰身), 呈淡藍色, 比我感覺好似係黎自法國泉水! 敷面膜尤其 cream 狀面膜切忌慳, 慳既話不如塗面霜好過啦! Cream 狀面膜最好就厚敷, 從而令肌膚吸收更多, 保濕效果更明顯! 我先敷響手背, 短短十分鐘已經被吸收!
跟住我就敷上面!! 我就直接塗上面然後用手指推開 (懶人做法), 呢個 Super Plumping Mask 瞬間水漾極緻舒緩面膜 最正既地方係連眼部都可以用!! 
塗開至全面後就休息等十分鐘... 肌膚會吸收面膜既養份, 形成一層薄膜滋潤皮膚! 係會有少少油膩感, 不過清洗過水後就無架啦~
短短十分鐘為我肌膚注水並提供養份, 而且感覺仲白滑左! 講個秘密你知啦, 其實肌膚注滿水漲卜卜係會比人感覺白淨d架 :> 因為肌膚吸夠水份, 光線折射感都會強d架~ 一個禮拜可以Keep住用2~3次 Super Plumping Mask 瞬間水漾極緻舒緩面膜, 每次都只係10分鐘左右, 方便又快趣! 

resultime 於各大指定美容院 及 Essential Spa有售: 
1. 九龍城賈炳達道128號九龍城廣場LG25號舖
2. 香港中環皇后大道中20號太平行7 樓全層
3. 香港中環伊利近街52號地下
4. 香港半山羅便臣道22號地下
5. 香港灣仔皇后大道東202號QRE Plaza 12樓
6. 九龍塘森麻實道2號地下B1及1樓
7. 香港堅尼地城卑路乍街23號地下D號舖


分享到此為止, 拜拜~


°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請及贊助產品˃✩゚.*・。゚°


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥

留言