我去左整PaperMachePanda(^^*)♪

之前熊貓快閃遊香港錯過左? 唔緊要, 由即日至7月17號, 1600 熊貓集結響中環 PMQ 元創坊! 快d去探下佢地啦~
我唔單止去左 PMQ 探小熊貓, 我仲親自整左隻 Paper Mache Panda 添呀!! ^^~
1600 熊貓以創意「熊」海呼籲港人愛保育; 撐持續發展, 宣揚人與自然共存既訊息! 
而紙糊熊貓工作坊就係 1600熊貓 既伸延! 以本地回收原料製作紙糊熊貓, 宣揚保育及可持續發展訊息! 
Yeah!! 我同 YanYan 一齊整呢隻 Paper Mache Panda! 
熊貓既初形已經預先整好左, 但亦都想我地體驗過中樂趣/程序, 所以都要由報紙開始!! 
碎報紙加上漿糊, 然後貼上熊貓初形, 跟住再吹乾... 想要大熊貓就重覆呢個步驟 N 次啦, kaka!! 
跟住就可以為熊貓仔上色!!
熊貓草稿係咪好 cute 呢 :p
但又想特別d... 不如整斑點小熊貓啦 XD 但畫左d 點點上身, 隻熊貓好似生野咁, 好核突呀, 好在要改設計唔難者, 都係平平凡的好d XD
整完熊貓仲有番張証書比你架, 嘻~
我果個session共有25隻紙糊熊貓創作, 好多都好用心, 好特別, 好有創意! 望到佢地就會好開心 ^^
雖然我呢隻小熊貓已經整好左, 但未攞得返屋企架!! 因為佢有重要任務在身, 嘿~
呢d小熊貓將會響中環作公開展覽, 欣賞大家創意既同時宣揚資源再用既環保訊息! 所以我要8月頭先可以再重聚啦~

分享到此為止, 拜拜~




▀▄▀▄▀▄CONTACT ME▄▀▄▀▄▀
chanchechee@gmail.com

留言