毛毛拜拜

哈! 仲記唔記得我之前有個 Post 係關於 毛毛 呢? 
我之前去左 Neo Derm 旗下集團既 cleen 光學淨滑脫毛中心 做手臂脫毛!!
cleen 光學淨滑脫毛中心 採用新一代歐盟認可 700-950nm 光學淨滑技術, 以較短波段既光源集中深入毛囊, 針對黑色素, 有效清除毛髮! 呢個革新既光學技術比一般光源聚合, 大大減少療程次數, 皮膚就更顯光潔同淨滑!
脫毛過程真係唔需要擔心! 
治療師會先同你分析同做肌膚測試, 以免你有過敏或者其他問題. 然後就會用剃刀剃走D毛髮! 跟住就會落 gel 打毛毛!! 過程當然要帶特製眼鏡啦, 無論激光; 彩光定咩光都好, 直接望到呢d光都對眼睛唔好!! 
毛毛無晒之餘, 雙臂白左又滑左! 最重要既係過程唔會痛! 感覺就係暖暖地, 好舒服, 好似碌緊 RF 射頻機咁! 

有無留意 顏卓靈 都係 cleen 既療程用家? 佢仲係 cleen 既代言人黎添架!!

脫毛之後既護理非常簡單!! 
除左唔好曬太陽就一定架啦, 仲要記得搽 lotion 同防曬! 因為脫毛後肌膚特別吸光架! 
大概四星期就可以再做下一次療程! 你會發現毛髮生長慢左, 而且毛髮亦會幼細左!  之後療程就唔洗做得咁密添呀~
當然啦, 每人毛髮生長速度都唔同, 一般頭三次隔四星期做一次, 次
之後就可以六星期先一次! 
我一直都有幫襯其他既脫毛公司, 但毛毛都係Keep住生 @@" Cleen 最令我滿意既係療程進行期間一d都唔覺痛; 脫完即時白左又滑左! 
我平時有瑜珈練習, 好多時都會同其他人有身體接觸, 尤其 Partners Yoga, 若果成手毛又鞋又拮, 大家都好尷尬架麻! 不過而家就唔洗再擔心呢個問題! 就算做完療程當日都可以即時去上瑜珈(只要唔係Hot Yoga就Ok~), 真係方便啊~

而家登記, 仲會免費送你三次療程添呀: http://tinyurl.com/LBLOA0614T
 快d加入「光潔、淨滑」大聯盟啦, 等 cleen 光學毛毛博士幫你解決你既毛毛問題: http://bit.ly/1oNHpX5

分享到此為止, 拜拜~



療程贊助及提供:
- cleen




▀▄▀▄▀▄CONTACT ME▄▀▄▀▄▀ 

留言