(☆ФωФ)ノ為食貓開餐必備 FoodHappy

自認係為食貓既舉手!! \(゜▽゜  *)
(*゜▽゜)/自認無零食不歡既舉手!!
( 魔女宅急便入便隻天師仔突然出現我腦海, 成機借圖一用 :> )
最近我發現有個網站, 幾適合鐘意食零食既人但患有 <選擇困難症> 既人! 
登登登... 櫈! 就係 FoodHappy 啦!!! 
FoodHappy 係一個網店, 係專賣零食架!! 你可能會覺得奇怪, 零食都要上網買??! 樓下咪有 7仔; OK; 阿信屋都就黎開到梗有一間你左近! 洗乜幫襯 FoodHappy?
咁你就錯啦!! < ̄! ̄> 
唔係個個都有時間去買野食架! 亦都唔係個個都咁果斷架!! 就好似我咁, 我有選擇困難症, 比我揀, 揀幾個鐘都未揀到...

先黎睇下我個 FoodHappy Box先啦!!
大堆頭好難睇得清楚!! 
每件零食都黎張獨照就一清二楚啦~
FoodHappy 會響世界各地搜羅林林總總既精品食品同飲品! 就好似我今次呢個食物盒, 有來自日本; 台灣; 泰國; 美國; 英國; 澳洲... 等等既食物! 有曲奇, 有蝦片, 有棉花糖, 有牛肉干, 茶... 好多總類呢!
健康又好美既零食可以提升能量同推動力, 做野都做得開心d :)
今次係呢d 食物, 下次就會比其他你! 唔洗驚食黎食去都係果兩味! 
FoodHappy 會按照你既喜好從而挑選零食比你!

要訂 FoodHappy Box非常簡單, 就係上 FoodHappy 網站!!
先開個戶口, 然後就可以揀選你想要既食物盒!!

FoodHappy 提供四款食物盒選擇! 
如果有嚴重選擇困難症 :p 我建議揀 FoodHappy Box!! 口痕但又想食得健康, 咁就揀 BodyHappy Box啦, 主要係d低卡路里, 有機既零食!! ChocHappy Box 就專比朱古力愛好者!! 最後就係 TasteWest Box, 主要係美國; 澳洲; 歐洲既外國零食!
每盒 FoodHappy Box 為港幣60-62蚊! 只要響星期日前落單, 最快星期二就會用香港郵政寄到府上! 你仲可以設定週期性預訂食物盒或者一次性預訂添~
另外要題一題既係 Taste Ratings!!
好食唔好食都可以比個評分! 唔好食啦喎, FoodHappy 就梗係唔再入貨啦~ 每比一個食物評分, 就會有有一個 HappyRewards!
當儲夠40個 HappyRewards 就可以換一盒 FoodHappy Box ( ﹡ˆ ˆ﹡ ) Yeah!
我而家儲到14個 HappyRewards 啦~
儲下儲下, 好快就可以免費有一盒!
即去 www.foodhappy.com 訂番盒啦~ ^^


分享到此為止, 拜拜~



特別嗚謝 FoodHappy


▀▄▀▄▀▄CONTACT ME▄▀▄▀▄▀
chanchechee@gmail.com

留言