日本美髮料理✪蘋果生薑入饌Hair Recipe防斷髮洗護產品


女生最鐘意就係試新野, 尤其洗護髮產品,
無計啦, 女生都係貪靚鐘意整色整水;
我每隔幾個月就電染燙, 髮質好極有限...
近排比我搵到隻好野, 係日本營養師匠心打造既
美髮の料理 Hair Recipe 「蘋果x生薑」防斷髮洗護產品!!

成份天然自然對產品加分啦,
生薑係人都知係寶, 佢富含姜辣素,
係天然抗氧化物, 頭髮同毛囊無咁容易被破壞;
而蘋果含原花青素, 同樣係天然抗氧化物,
蘊Vitamin A&C 及生物素,
有助令頭髮健康強韌生長, 防止頭髮變簿!

Hair Recipe既日本營養學家
嚴選天然食材, 採用當造期既美容食材,
將蘋果生薑入饌, 用水果養髮代替化學添加,
健康系女生必備洗護產品之一哩!

今次Hair Recipe蘋果薑洗頭水呢個創新組合,
以清新蘋果香中和生薑氣味,
氣味溫和甜美, 帶黎清新既感覺!

我個人好鐘意薑既產品, 我睇過報告話
生薑有使頭部皮膚血液循環正常化,
促進頭皮新陳代謝, 活化毛囊組織,
有效預防脫髮/白髮, 更能刺激新髮生長!


用完蘋果生薑洗頭水洗髮過後,
感覺幫我徹底洗掉頭髮污垢;
再配合埋蘋果生薑護髮精華素塗抹髮尾位置,
讓營養滲透入頭髮, 從內修復加保護,
之後沖洗乾淨就可以了!

洗髮後要盡快弄乾頭髮,
如果頭髮保持濕漉漉狀態就會好易滋生細菌;
用風筒吹頭髮至八成乾就最好!


用左一排頭髮柔軟又堅韌,
頭髮都少左截掉, 防斷髮功效非常好唯~
而且產品係0矽無添加,
頭髮無負擔; 毛囊唔會被阻塞,
秀髮先可以健康生長!

Hair Recipe
「蘋果x生薑」防斷髮洗護產品

Facebook專頁: Hair Recipe HK
銷售點: 萬寧獨家發售


分享到此為止, 拜拜~


°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚°

♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥
fb.me/chanchecheee
chanchechee@gmail.com

#Hairrecipe #日本美髮料理 #蘋果薑配方