神奇去眼袋Remescar即效魅亮眼霜


現今科技發達, 我地每日都接觸好多電子產品, 包括手機; 電腦; 電視等等, 加上生活作息時間唔足夠, 眼晴長期運作, 久而久之眼部肌膚亦受到進一步既傷害, 尤其眼袋成日浮現! 但亦都好在現今科發達, 要解決眼袋問題都唔係難事~

由比利時製造既 Remescar即效魅亮眼霜 就帶黎驚喜! 自問小妹黑眼圈屬"嚴重", 若果夜訓就更被取笑: 萬聖節出街唔洗化妝都可以嚇死人 :(
導致眼袋既成因有好多, 可能係因為過度疲勞; 壓力; 失眠; 新陳代謝減慢等等有可能導致眼袋問題! Remescar即效魅亮眼霜 唔係一支普通既眼霜, 佢可以遮蓋眼袋及黑眼圈, 簡直係一支魔法遮瑕霜!
Remescar即效魅亮眼霜含有專利成份EYESYL配合礦泥粉及多重肽複合物, 有效即時消除眼袋及黑眼圈; 且有效維持8小時! 
話明唔係普通既眼霜, 用法有少少唔同! 就係早上完成護膚程序後用 Remescar即效魅亮眼霜; 跟住再做返眼部保濕, 簡單黎講就係化妝前用佢!
份量唔洗多, 1粒米咁上下大細就足夠架啦! 我就鐘意用點印方式去塗眼霜, 因為點印方式唔會拉扯肌膚, 咁就唔會咁易出紋啦!
之後就等2分鐘, 奇蹟就出現啦!! 眼袋位置收細左, 唔可以話無晒, 但比未用前淡左好多; 而且眼部肌膚周圍會感覺到收緊, 就好似岩岩做完RF有提拉既感覺!
每朝起身返工就好似去左打仗, 刷牙洗面護膚... 仲要化妝呢! 用左 Remescar 即效魅亮眼霜之後, 化妝都慳左唔少時間, 遮瑕都可以唔洗用, 香港人最緊要快嘛~ 
係咪好吸引呢? Remescar 即效魅亮眼霜 售價為HK$360, 於萬寧; 莎莎及Zoe by Profex均有售 (而家好似做緊推廣有特價, 留意下Remescar Facebook專頁啦)! 


分享到此為止, 拜拜~


°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚°





♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥

留言