清除士多啤梨鼻子好Easy!! 我有Pore Skincare Steps淨化細緻毛孔組合

炎熱既天氣油脂分泌特別旺盛, T字位泛油光; 長痘痘; 導致毛孔粗大, 尤其鼻子既黑頭都無所遁形 :( 要解決黑頭問題有人會用手擠; 有人會用黑頭貼, 不過有個更安全衛生既方法, 就係IPSA Pore Skincare Steps淨化細緻毛孔組合!

IPSA研發出全新Pore Skincare Steps淨化細緻毛孔組合, 特別針對毛孔粗大及堵塞問題, 可去除毛孔內老化角質; 油脂污垢及黑頭, 同時預防新粉刺既形成! 士多啤梨鼻? No Way!
面上最容易出油既位就係額頭及鼻子! 若果長期泛油唔處理, 油脂就會混合左堆積左好耐而又大量死皮細胞沉澱, 慢慢就會變成小黑點, 黑頭形成了!
唔洗擔心, IPSA Pore Skincare Steps淨化細緻毛孔組合幫到你! 其中呢個小圓盒係粉刺溶解霜, 獨有既溶解粉刺油分; 紅花籽油及葡萄籽油, 有助高效軟化並溶解粉刺及黑頭!
質感似牛油, 黏附力強; 我塗響鼻子及額頭, 呢兩個位子都係泛油嚴重地帶; 份量唔需要多, 足夠就可以了! 然後就用手指於塗抹左粉刺溶解霜既位置輕輕打圈按摩1分鐘, 然後就可以過水清洗架啦!
感覺就好似敷左個排毒面膜, 肌膚清潔乾淨零負擔! 之後既步驟就最緊要, 就係收毛孔!
用完粉刺溶解霜將毛孔清潔後, 就要收毛孔: IPSA Pore Skincare Steps淨化細緻毛孔組合 另一產品係毛孔細緻液, 有效預防新粉刺形成, 蘊含魚腥草萃取, 有效抑制毛孔內既黑色毛髮生長, 減低毛孔呈現黑色既機會; 而雙甘氨肽成分更有效收儉粗大毛孔, 令毛孔回復細緻!
用法超簡單又容易, 只需於乾爽鼻子塗毛孔細緻液, 當佢精華咁塗開, 輕輕按摩好快就被吸收, 唔會立手; 唔一定要配合粉刺溶解霜, 日常單獨使用都可以!
如果你係嚴重既士多啤梨鼻子患者, 可以先連續14日使用Pore Skincare Steps淨化細緻毛孔組合, 軟化去除角質, 千年黑頭都會逐漸消失; 之後就可以隔耐d, 一星期一至兩次用咁使用! Pore Skincare Steps淨化細緻毛孔組合售價為HK$280, 可以用好多好多次, 物超所值!

分享到此為止, 拜拜~


°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚°


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥

留言