趕走包包面♡緊緻去紋靠Toroid RF緊膚療程

女子要keep得住青春歲月, 肌膚保養當然唔少得! 自問小女子我都唔後生了, 29+1更加注重保養及養生! 幸得阿媽子珍傳, 肌膚質素都唔係好差, 勤力d做 Treatment 就可以Keep住後生樣, 嘻嘻~
INGRID MILLET 英格蜜兒唔知你有無聽過呢? INGRID MILLET Paris 係全球首個發現魚子萃取具超卓抗衰老功效, 並將之融入護膚產品既頂尖國際醫學美容集團; 專門店多達50間遍佈全港, 講笑咁講, IM就好似7-11咁, 梗有一間響左近, 哈~



最近我就去左IM英格蜜兒做Treatment, 淨係個休息室又大又寬敞, 除左一般個人Locker; 洗手間; 浴室外, 化妝間更提供IM旗下既護膚品任用, 夠晒體貼!
IM 英格蜜兒提供獨立房間; 或者雙人房都有, 而我呢間房係有埋浴江浸浴, 可以好好享受, 正呀~
我今次係做一個叫螺旋式 Toroid RF 緊膚療程! 老啦老啦, 肌膚唔得緊緻, 仲有鬆弛下垂既跡象, 衰老警號響起 (哭~), 要快快補救啦! 人體肌膚有70-80% 由膠原蛋白組成, 係維持肌膚緊緻彈性既重要元素; 隨年齡增長及新陳代謝減慢, 膠原蛋白逐漸流失, 加上受地心吸力影響, 肌膚特別容易鬆弛下垂, 導致出現雙下巴, 頸紋等等, 好在現今科技發達, 延遲肌膚衰老絕對唔成問題! 
RF即係射頻技術; 而螺旋式Toroid RF, 採用環形迴圈能量技術, 全方位向肌底輸出更高頻穩定既電極射頻能量, 深層扭緊膠原, 達至輪廓緊緻提升, 促進膠原蛋白再生!
Toriod RF 以多個同心圓形發射器, 大範圍覆蓋肌膚, 將電極射頻能量迅速穿透肌底, 透過電磁波旋轉及振盪作用, 大範圍向肌膚加熱至目標溫度 40°C, 刺激膠原再生; 激活細胞, 肌膚即時緊緻提升, 改善鬆弛下垂等肌膚問題!
講番個療程先, 美容師會先同我清潔肌膚; 但我角質太厚, 所以特意加左個Peel比我, 去死皮後就會更事半功倍, 然後就開始Toroid RF! Toroid RF 除左做面療程之外, 身體都可以做, 只要另一個大機頭就可以!
話晒都係高能量療程, 當然要塗上Gel先啦~ 
跟住就正式開始Toroid RF, 碌碌碌~ 美容師以高速熟練既手勢, 輕力咁響我肌膚不停打圈, 配合螺旋式發射能量, 令射頻能量均勻分佈, 完全唔覺得有40°C咁高溫!
美容師更特別針對我既頸部碌多幾下! 無計啦, 有頸紋 (哭~), 之前睇過一個報導話 頸部係最容易出賣女人年齡既地方, 諗諗下又係喎, 即係好似樹木既年輪; 頸部一條紋就等於十年....
Before & After 大家定論!! 
Toriod RF 真係好舒服, 肌膚只會覺得微暖, 合埋眼仲要咁舒服既環境, 如果唔係要影相同大家分享, 我肯定訓到成隻豬咁呀, 哈哈! 碌完機之後肌膚係即時緊緻左, 紋都變淡左!
最後敷番個魚子面膜!
呢個面膜不得了!! 含鱘魚魚子精華, 有助活躍細胞; 平衡及保持肌膚濕度, 防止水份流失! 用過就返唔到轉頭, 真心覺得好用! 
嘿嘿, 呢個魚子面膜全面連眼連頸都可以敷, 溫和唔刺激皮膚, 最適合療程後使用!
療程完成後成個人容光煥發, 肌膚唔再間啞, 即時緊緻提升, 改善彈性不足! 嗱嗱嗱, 頸紋真係淡左架~
而家英格蜜兒推出限時免費體驗 螺旋式Toroid RF 下巴緊膚療程 (價值 $2500), 登記連結-> https://goo.gl/7tr37K 大家唔好錯過, 因為真係好正, 肌膚彈下彈下, 18歲感覺返晒黎!


分享到此為止, 拜拜~


°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚°


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥