救救熊貓眼✪MEDiPLUS白眼圈

熊貓眼即係黑眼圈! 黑眼圈係好多人既眼部問題, 你又知唔知點解會有黑眼圈? 皮膚最薄弱既地方就係眼部, 加上夜訓/捱夜, 眼部循環得唔好, 黑色素就會浮現! 年紀愈大, 眼周既皮下脂肪會變薄, 黑眼圈就更明顯!
最近我收到ASANA旗下既 MEDiPLUS白眼圈 - 褪黑藥效眼療膏強效版, 更強滲透及促進血液循環; 臨床證實7日減淡頑固黑眼圈; 24小時持續修護, 激發骨膠原再生, 增加眼周肌膚彈性! 等我同大家分享下連續使用7日後既效果啦~ 
MEDiPLUS 白眼圈有5 大嶄新歐洲技術成分, 其中一個係 Haloxyl, 有助修補眼部皮層脆弱的微絲血管及增強淋巴循環, 減少瘀黑及啞黃色調; 而Eyeliss 可減少微絲血管內既液體滲流, 增強眼部彈性, 有效消除浮腫! 
成分Eyeseryl有助減疏通淋巴去浮腫; 而Renovage 更有促進膠原蛋白更生; 仲有PML Vitamin K, 以專業複合微囊科技提煉超微細分子維他命 K, 有效活化深層細胞, 改善眼圈周圍既黯沉現象! 
眼霜既質地唔係膏狀, 比一般既Cream軟身, 有d乳液既感覺! 白眼圈都幾易推開, 而且推開後都幾滋潤! 雖然白眼圈顏色係淡黃, 但可放心, 推開後係無色架, 而且已經被肌膚吸收! 
眼部肌膚比面部其他部分肌膚為薄弱, 隨著年紀增長, 乾紋幼紋慢慢漸露! 再加上呢個年代, 電話/手機/平板電腦等等機不離手, 唔多唔少對眼部有所影響! 所以呢, 我會配合埋按摩手法去塗眼霜! 
眼部有好幾個穴位, 適當既按壓按摩可以更有效減低眼部肌膚問題! 首先將白眼圈塗響眼底, 然後用無名指由上眼頭輕推至眼尾, 以促進血液循環! 
之後就再用無名指響眼周穴位按壓, 包括眉頭; 眉中; 眉尾! 咁就更有助淋巴引流, 舒緩眼部浮腫, 改善黑眼圈問題! 
眼部肌膚比較薄弱, 如果用太滋潤既產品會好容易長油滋粒! 不過我連續用左7日白眼圈, 佢唔單止滋潤度足夠, 滲透能力亦相當好; 而且佢唔杰身既質地, 用黎按壓按摩係非常好! 
我唔敢講用完7日後即刻無晒熊貓眼, 但呢支MEDiPLUS 白眼圈係幾好用, 加上聖誕就黎到, 多Gathering/Party, 用佢黎送禮或自用就very good! 抽獎抽到佢可以順便提醒得獎者要注重眼部護理, 哈哈!
MEDiPLUS 白眼圈響全線萬寧有售, 標售價為HK$256; 激搶價只需HK$199咋~ 
聖誕將至, 我將會送出MEDiPLUS白眼圈, 想知詳情就要留意我既Facebook專頁啦!! 


分享到此為止, 拜拜~ 


°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚° 


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥ 

留言