★節日限定★B5補濕水潤極緻組合


我幾時都話補濕係一年365年都唔可以少得既護膚產品! 乾燥天氣一瞬間就到, 皮膚比之前更覺乾涸, 就好似河流無晒水, 乾枯左咁… 所以我一定會有支補濕響屋企!
推介大家Bicelle呢set節日限定 - B5補濕水潤極緻組合 (HK$359), 有齊兩款皇牌產品, Hydra B5 Gel全效維他命B5補濕精華(30ml)及 Hydrating Mask 3D抗氧補濕面膜(3片)!
Bicelle 既皇牌產品 Hydra B5 Gel 全效維他命 B5 補濕精華, 以突破性生物科研技術, 研發出獨有既「Tri-Hydra三角醫學補濕系統」, 針對肌膚3大「肌渴」關鍵, 達至真正既「醫學補濕」!
「Tri-Hydra三角醫學補濕系統」包括:
水潤 – 以深層補濕既維他命 B5 及透明質酸為肌膚注入1000倍水分, 持久補濕
抗氧 – 利用高效抗氧既綠茶精華及積雪草成份能中和游離基, 抗氧修護, 擴大肌膚儲水力
再生 – 以促進細胞生長既活胜肽激活細胞再生, 延緩皮膚衰老, 增強細胞既吸水及鎖水能力
Bicelle Hydra B5 Gel 全效維他命 B5 補濕精華 蘊含補濕精華; 透明質酸; 維他命 B5; 綠茶精華; 人體生長因子 及 活胜肽等等! 透明質酸有效將千倍水份迅速滲入表皮層, 並與皮膚中既蛋白質結合, 產生水合作用, 將水份鎖響皮膚底層, 增強皮膚長時間既補水能力! 
而綠茶精華及人體生長因子活胜肽可以中和游離基, 活化皮膚組織及促進細胞生長, 延緩皮膚衰老! 加上維他命B5可以有助傷口癒合, 幫助修護皮膚組織, 增加表皮層既滲透性, 提供養份更新肌膚, 促進皮膚新陳代謝; 血液循環等作用! 綠茶精華更有效紓緩及鎮靜肌膚, 改善泛紅; 缺水等敏感情況!
Bicelle Hydra B5 Gel 全效維他命 B5 補濕精華 超強補濕能力, 可以減退幼紋; 乾紋! 肌膚缺水就會連表皮細胞都會開始萎縮, 新陳代謝亦會因此而減慢, 令角質積聚… 諗起都麻煩! 尤其做完光學 Treatment, 淨係可以用醫學補濕架咋, 補濕之餘同時修護!
Bicelle Hydra B5 Gel 全效維他命 B5 補濕精華 滲透力好高又快, 水妝質地唔會立痴痴! 所以平時我都會用左 B5 Gel 打左個底先, 然後再用其他精華 (例如美白精華)! 肌膚飲飽水就唔會棚緊, 修復都快d! 
平時日常護膚塗上B5 Gel後, 我會用手指彈琴方式去喚醒肌膚, 叫醒肌膚起身吸精華啦~ 另外急救我會連埋黃金美容棒一齊用, 補濕同時瘦面小顏; 聽聞黃金美容棒有激活細胞活性, 即時收縮毛孔, 令肌膚白滑細嫩!
提提大家, 尤其做完光學 Treatment, 淨係用B5補濕好啦; 面膜都唔可以亂咁敷, 推介 Bicelle Hydrating Mask 3D抗氧補濕面膜, 以生物纖維科技研製既 Bio-Cellulose, 有效鎖住200倍水份, 比一般紙面膜吸收精華既效果高出154%, 令肌膚持久水潤! 
Bicelle 節日限定B5補濕水潤極緻組合於萬寧獨賣!


分享到此為止, 拜拜~ 


°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚° 


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥ 

留言