夠晒滋潤✪K:becos蝸牛素補濕潤白面膜

最緊成日都講深層清潔... 清潔過後毛孔暢通, 之後就要嗱嗱林補濕啦~ 我手上呢塊係韓國製造既K:becos 蝸牛素補濕潤白面膜!
韓國護膚品牌K:becos 揉合尖端科研, 凝聚稀有矜貴成份, Hydro Gel Mask面膜以人體臉部溫度進一步將精華源源滲透肌底!
K:becos Prestige Moisture White Snail Hydro Gel Mask 蝸牛素補濕潤白面膜, 蘊含大量滋養成份既蝸牛黏液, 有助深層修復老化受損細胞, 從而提升細胞自我修復力及再生能量! 提高肌膚表面柔滑感, 令纖維母細胞增殖, 刺激膠原蛋白再生, 賦予肌膚返老還童活力, 肌膚回復光澤健康!
面膜採用嶄新水凝啫喱天然物料, 貼面設計提供極佳既滲透效果, 從而將蝸牛精華導入深層細胞, 全面提升肌膚補濕及鎖水能力, 令肌膚長效保持滋潤透滑!
面膜屬上下兩片分離式設計, 適合任何面形輪廓! 究竟係敷上半部分還是下半部分面膜先呢? 其實無乜所謂, 拎到邊部份就敷邊部分先啦~
貼晒上下兩片面膜後, 記住要撫平並擠出面膜內既氣泡, 咁先更貼面更易有效舒緩皮膚敏感不適!
對於我黎講面膜首要係貼面補濕; 而 K:becos 蝸牛素補濕潤白面膜 就講晒有咩好處: 蝸牛有修護之效; 補濕; 滋潤; 美白... 從而有撫平幼紋/皺紋及收細毛孔!
面膜非常貼面; 而且size 大小剛好! 以為啫喱面膜比一般紙面膜無咁多精華? 絕對唔會, 我敷左20分鍾後取走面膜, 面上仍然有好多精華... 用彈琴式既按摩手法令精華加速吸收, 之後塗上薄薄面霜!
我兩至三星期先會敷一次 K:becos蝸牛素補濕潤白面膜, 或者當佢係急救面膜亦非常Ok! 因為佢比較滋養, 每次敷完都令肌膚注滿水, 毛孔瞬間收細, 令肌膚感覺年輕!
K:becos蝸牛素補濕潤白面膜 於屈臣氏獨家發售! 更多相關資料可參閱 https://www.facebook.com/kbecos


分享到此為止, 拜拜~


°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚°


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥

留言