去死啦青春痘


對暗瘡呢家野真係又愛又恨... 長痘痘証明我仲係好青春, 但係呀, 痘痘影響我外表; 影響我自信, 唉~ 不過我唔怕, 因為我有對付痘痘既好品, 佢係痘痘既黑星 - Timeless Organics 保濕緊緻排毒面膜!!
油滋過盛; 毛孔阻塞等等都係長痘痘既原因, 所以每日都要清潔面部, 但一般洗面唔得深入徹底, 最好每星期一次深層清潔! Timesless Organics 保濕緊緻排毒面膜 同一般面膜唔同, 因為要自己動做手!
佢以100%天然有機成分提煉而成既粉末, 只要加入適量既水或醋, 再調教自己鐘認既厚度及濃度, 就可以感受面膜既威力~ 就係因為佢係一個泥mask, 佢可以吸走面上既污垢; 色素, 從而有助淡化色斑; 痘印及解決不均勻膚色等問題!
自己動手做, 呵~ 我最鐘意手作仔! Timeless 保濕緊緻排毒面膜 係一個要自己做既面膜, 先取出適量既粉末, 然後再加入適量既水加以拌勻! 粉末幼細, 好容易就拌勻成糊漿!
拌勻後就可以直接塗上面! 面膜糊既濃度或厚薄度都可以自己調教, 邊d位置塗多d塗厚d, 悉隨尊便~
薄薄塗又得; 厚敷亦得!
隨自己鐘意既份量及面膜厚薄, 濃或稀都可以自己調教~
只需等10-15分鐘就可以清洗! 響呢段期間, 無任何既敏感或痕癢, 但就有少少清涼感, 話晒有薄荷葉粉, 都幾舒服~ 
泥面膜唔好敷太長時間, Feel 到乾左一半; 或者feel到乾就好洗啦~ 洗既時候會有d超微細粒粒, 可以順便做埋磨沙~
面上既暗瘡印都即刻淡左! 
泥面膜好多時都會令肌膚好乾, 但 Timesless 呢個一d都唔乾! 長期使用有助減少暗瘡; 淡化色斑/痘印及解決不均勻膚色等問題, 可以話係一個多功能智能面膜!
更多產品資料: http://bit.ly/1Yrhodw


分享到此為止, 拜拜~


°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚°


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥

留言