讓愛·恆久保鮮 ♡ LindenLeaves情人節限定禮盒套裝

玫瑰係萬花之王, 愛情既象徵! 有邊個唔鐘意收到玫瑰花? 但幾靚既花都會有凋謝既一日, 不妨考慮 Linden Leaves 情人節限定禮盒套裝 - Ready For You 有機玫瑰舒緩身體套裝!
Ready For You 有機玫瑰舒緩身體套裝 就係送你玫瑰啦! 玫瑰有恆久不變既x意, 而 Ready For You 套裝包括一支身體護膚油, 由採摘到包裝均以人手製造!
新鮮既原材料採摘後, 經過10日既冷壓程序, 14日完成整個製作工序, 確保產品天然新鮮!
身體護膚油更加入新鮮冷壓既原枝玫瑰花作點綴, 猶如藝術品一樣, 永久保留玫瑰花最美既一剎, 象徵對純潔既愛情, 堅定不移; 永恆不朽既愛! 
天氣乾燥搞到肌膚又紅又痕, 仲有d甩皮, 好似蛇要換皮咁, 真係唔好受! Ready For You 套裝內既身體護膚油非常好用, 淡淡既玫瑰味道配上滋潤肌膚既護理油, 即時唔痕唔癢!
我以前好驚油, 成日覺得油立立, 但呢個諗法係錯架! 就係因為肌膚太乾導致出油, 但手部腳部肌膚唔同面部, 乾就會痕會甩皮, 最有效既方法就係搽油!
幾時同點樣用油係最好呢? 盡量避免乾到爆炸先用! 正常黎講平時沖完涼, 未抹乾晒身體水份既時候搽油就岩晒啦! 肌膚沖完涼既毛孔會擴張, 呢個時候搽油就可迅速吸收, 咁就唔會乾啦~

Ready For You 套裝另一產品就係瑰花舒緩滋潤乳!
玫瑰可以話係人都鍾意, 最好就收到一支支既玫瑰花啦~ 但收到玫瑰味既滋潤乳一樣高興! Ready For You 套裝既另一款係瑰花舒緩滋潤乳, 即係 Body Lotion, 塗完油再塗佢就 Perfect Fit啦~
塗完油再塗薄薄一層 Body Lotion, 咁就可以更有效鎖住肌膚既水份, 預防水份流失!


Ready for you有機玫瑰舒緩身體套裝情人節套裝, 網上預訂只需 HK$480 (原價HK$1660), 包括:
- 瑰花舒緩身體護膚油 250ml
- 瑰花舒緩滋潤乳 200ml
- 有機注氧水漾亮肌療程一次
或親臨銅鑼灣世貿中心P127鋪, 購買 Linden Leaves任何一套情人節套裝, 記住話係我 CheChee介紹, 咁就會將療程升級, 送你 有機注氧金箔排毒亮肌療程 架啦~ 不過現場購買 Ready For You 就 HK$580.... 邊樣抵d就要自己諗下啦!

網上預訂連結 http://goo.gl/0D4TUc


分享到此為止, 拜拜~


°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚°


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥

留言