為夏日作好準備✪BIOTHERM Blanc Therapy

時間飛逝, 乍暖還寒, 夏天好快就到... 炎炎夏日少不免戶外活動, 係時候要為肌膚打好底子, 美白 防曬唔少得, 為夏日作好準備!

想要白滑肌膚, 由飲食開始! 每朝早我會飲一杯檸檬水 (無糖), 怕太酸既話可以加少少蜜糖! 檸檬水有去黃美白之效用, 加入蜜糖更可滋潤美顏!
正所謂內服外用, 要加強美白效果就更係要用埋美白產品啦! BIOTHERM 推出全新星級 Blanc Therapy 水光煥白系列, 有助解決各種膚色困擾: 減淡色素; 均勻膚色; 改善暗啞泛黃; 高度抗氧化抗拒自由基侵害及深層保濕舒緩皮膚!
Blanc Therapy Total Brightener 水光煥白全效精華 (HK$720/50ml), 加入智能活性抗氧化成分 Venuceane 深海能量因子, 提供3倍更強抗氧化排毒效能, 有助預防膚色日漸變黑!
另外蘊含嶄新專利成分 Symwhite 水亮光感複合物, 減少由紫外線導致既色素沉澱, 阻止色斑積聚形成! 而 Actyl-C 亮白活性成分, 有效對抗自由基既侵害, 防止膚色泛黃, 並改善膚色暗啞! 
我最鐘意既 Test-tube 試管設計, 泵兩下就岩岩好份量! 不得不提 Life Plankton 水源再生因子, 係BIOTHERM 專利核心活化成分, 高親膚性及溫和舒緩特性, 能深入細胞, 有效保濕及舒緩泛紅!
乳液狀既Blanc Therapy Total Brightener 水光煥白全效精華, 明明塗出黎係白色, 接觸肌膚推開後轉化成夢幻既粉色系, 質感溫和輕盈, 迅速吸收唔黏膩!
精華唔洗教點用啩:P 清潔肌膚及爽膚水後使用, 分量因個人而異, 我就兩至三泵份量就足夠一張面!
全面塗開避開眼部肌膚就Ok啦~ Blanc Therapy Total Brightener 水光煥白全效精華 有淡淡既芳香, 而且即時有透亮感! 膚色總會有些少不勻, 我會重點塗多少少響該位置!
一次過美白又能保濕, 改善泛紅; 暗啞等色素問題, 增強整體亮白感, 相信長期使用更能綻放自然「亮 透 白」肌膚!

肌膚有精華幫助改善, 防禦都好緊要架! Blanc Therapy CC Glow 水瀅修護調色CC霜 (HK$350/30ml) 就係最佳防禦~
集修飾; 修護; 防禦於一身既 Blanc Therapy CC Glow 水瀅修護調色CC霜, SPF50+ PA++, 提供充足既紫外線防禦保護!
超細緻且柔滑質感, 有如雪糕般既質地, 能撫平粗糙膚質, 同時改善暗淡膚色, 令肌膚展現自然; 紅潤; 明亮!
我會以點印方式將 Blanc Therapy CC Glow 水瀅修護調色CC霜 塗開會有少少白, 份量唔需要多, 足夠就好了!
額頭可以話係最先接觸紫外線既肌膚, 當然唔可以乏視! 塗開後會覺得白左, 但慢慢就會自動調色與自己既膚色混和; 而且CC Glow 有持續保濕功能, 用黎做妝前底霜就岩晒!
或者懶懶唔想化妝時當防曬用一樣得! 一支三功能: 修飾; 修護; 防禦! 打造第二層細緻美肌效果!
BIOTHERM 全新Blanc Therapy Series 水光煥白系列 及 Blanc Therapy CC Glow 水瀅修護調色CC 霜 Instant Rosy Glow 色調, 於2016年3月1日隆重登場!


分享到此為止, 拜拜~


°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚°


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥

留言