我愛人蔘♡秀雅韓人蔘精華

真係好愛好愛人蔘♡承蒙品牌邀請, 小妹收到 Sooryehan 秀雅韓 既 Ginseng Essence 天然人蔘自生精華, 非常開心呀!! 尤其呢個乾燥天氣, 特別適合使用哩~
我對 Sooryehan 情有獨鍾, 早於年頭去韓國旅行, 已經入手左唔少佢地既產品, 其早一個係 White Gingseng Whitening Gel Mask 白蔘美白保濕啫喱面膜, 有美白去黃·滋潤補濕之效用! 而家用淨兩片唔捨得用... 
另外要介紹 Ginseng Essence 天然人參自生精華! 人參自古以來為韓醫常用既上品藥材, 功效包括大補元氣, 生津止渴, 靜氣寧神, 益氣生血, 增強免疫力, 久服輕身延年! 所以人參成為保健養生既食療之一!
蘊含韓國智異山自然生長既天然人參中萃取既珍貴人參總皂苷33, 智異山地區既土質潔淨無污染, 響果處生長既天然參營養價值比園植人參更高!
人參皂甙有效促進皮膚細胞再生; 增加膠原蛋白合成; 改善皺紋及面色; 提升彈性; 預防水份流失; 抗氧化; 抗炎; 抑制光老化及黑色素形成等功效, 係一支多功能精華哩~
人參精華無乜人參味, 反而帶有淡淡香氣,所以怕人參味既人都可以用! 乾燥季節特別岩用人參精華, 因為塗開後於肌膚表層形成薄膜, 有助更滋潤肌膚!
我係一個懶人, 懶得就懶! 有時洗完面爽膚水後就淨係塗人參精華, 大概三至四泵份量, 塗完覺得夠滋潤連面霜都懶得塗, 哈~
嘻! 我既懶只係唔塗面霜咋, 不過我會用精會按摩面部架!! 面部周圍都有好多穴位, 平時普通塗面只係保護肌膚; 加以按摩就可將人參精華更滲透, 促進血液循環, 增強皮膚彈性, 即時喚醒肌膚, 緊緻又瘦面!
短短用左幾日已經覺得滋潤亮澤, 好似真係食左人參咁血氣運行有好氣色, 而且肌膚滑溜溜! 一支有成50ml, 呢個秋冬就靠晒佢!
唔記得同大家講, Sooryehan 秀雅韓 係韓國LG旗下尊貴韓方草藥護膚品牌之一啊, 絕對有信心保證! 更多極查詢: www.sooryehan.com.hk


分享到此為止, 拜拜~


°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚°


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥

留言