美白牙齒10天挑戰!! Crest 3D White家用美白牙貼連藍光照明


不論微笑定露齒笑都會比人感覺友好同尊敬,
而露齒笑更帶來陽光燦爛既感覺;
嘴角微微上翹, 露出上排牙齒係公認既最美笑容!
唔知係咪細細個時體弱多病,
一個月睇幾次醫生, 食藥太多影響到牙齒唔夠白...
究竟點樣先可以令牙齒白淨d呢?

牙醫都係用藍光黎美白牙齒, 但費用相對唔便宜;
而家市面上都可以買到家用版藍光照明美白牙齒,
等我同大家分享我既10日美白牙齒之旅吧~

我既10日美白牙齒之旅就係用上
Crest 3D White 家用美白牙貼 (連藍光照明),
一盒就係一次10天療程;
盒內附有10包專用牙貼及1個藍光照明儀器!

Crest 3D White 家用美白牙貼 用法簡單又方便,
只需貼上牙貼約1小時, 然後再使用藍光機,
慢慢就會發現牙齒一日白淨過一日!


貼上牙貼1小時後, 可以按下藍光機兩旁既按鈕啟動藍光,
將藍光機放進上排牙齒牙貼,
大約5分鐘左右燈光就會自動熄滅;
之後再次啟動藍光放進下排牙齒牙貼,
待燈光熄滅後就可以拎走藍光機及牙貼!


我牙齒真真唔夠白淨, 有點黃...
雖然牙色係屬正常, 但我都係想白淨d感覺靚d;
用埋Crest Brillance 美白牙膏 同 Creat Brillance 美白漱口水,
咁先可以白得更徹底, 嘿~


話咁快10日就過去了,
我差不多每日都有拍照, 影低牙齒美白既進度,
雖然照片唔太美觀, 但睇住一日一日咁白淨左!


除左連續10日使用3D White 家用美白牙貼,
配合埋Crest Brillance 美白牙膏 同 Creat Brillance 美白漱口水
為一個完整美白牙齒護理;
想令牙齒再白dd, 分享個秘技比大家,
就係塗紅唇膏! 正所謂唇紅齒白,
偏紅色調既唇色會令牙齒睇起來更白淨啊~



Crest
3D White 家用美白牙貼 (連藍光照明)

官方網站: https://www.oralb.com.hk
Facebook專頁: Oral-B

分享到此為止, 拜拜~


°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚°

♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥
fb.me/chanchecheee
chanchechee@gmail.com