菅式美容♡骨気美脚 幫我放鬆繃緊肌肉|改善粗硬腿型


我愛運動尤其跑步, 因為可以全身瘦!
但跑步導致腿部肌肉特別強壯, 唉...
所以近排我努力尋找改善腿型既方法,
聽說打BOTOX可以立即放鬆小腿肌肉,
但我就冇勇氣去打針…
又聽說韓國有種骨氣療法
可以用人手改善深深既骨骼及肌肉線條,
唔通要飛去韓國先有救?
搜尋後發現香港有間有認證既美容院,
專門做呢類養生修型療程,
幸運地唔洗飛去韓國咁遠,
銅鑼灣就有一間!

菅式美容係香港唯一獲得
「韓國小顏骨気美容協會」認可既美容中心,
菅式既骨気師需接受骨気療法培訓
及多重考試評核, 獲取由日本頒發既資格證書,
之後先可以為客人提供徒手整形治療!

一入門口見到好多面模型,
其實呢個係菅式美容既皇牌療程,
小顏美學, 修正面部骨骼輪廓!
而我要試既, 亦係皇牌之一既「骨気美脚」!
顧問同我傾完, 建議我做埋「溫灸瓷石能量」,
改善腿部線條, 同時舒緩腿部既繃緊肌肉,
$580做足兩個療程,
值得一試!

由日本來既國際級美容院與街坊小店不同,
有獨立房間, 窗外睇到超大景觀, 外面有化妝間,
且空間感十足, 唔會覺得逼夾!
而使用既護膚產品更係
殿堂級骨気導師菅貞子個人品牌哩~


先進行溫灸瓷石能量,
利用右邊最大既頭溫熱按摩穴位,
放鬆繃緊肌肉,
從而疏通淋巴系統, 促進血液循環,
排走體內老舊廢物及毒素!


腿部經過暖暖既溫灸瓷石能量,
大小腿肌肉都得到放鬆,
本身疲倦既感覺好快消失!

之後就到正式既骨気美脚!
骨氣師使用正宗韓國矯形手技,
利用純天然; 物理性; 全人手針對大腿及小腿,
減輕大腿虛浮水腫, 放鬆緊繃大腿肌肉,
改善大小腿的既肌肉粗硬, 改善贅肉問題!

骨気美腳唔係一般既按摩咁簡單;
而為我進行療程既骨気師手勢非常了得,
有獨特既一套骨氣程序,
深入矯正骨骼層, 有助代謝大腿囤積既脂肪;
減低並阻斷贅肉堆積, 加強下半身血液循環,
從而改善小腿肌肉輪廓線條,
令雙腿纖長更輕盈!

短短1小時既美腿療程,
幫我改善小腿肌肉外擴, 雙腿感覺輕盈左!
「骨気美脚 x 溫灸瓷石能量」特別適合
下半身水腫; 肌肉外擴(蘿蔔腿);
O型腿X型腿; 內八步姿及習慣性翹腳等人士!

來自日本既美容院果然高質,
我最欣賞佢地做到效果之餘,
不會太hardsell,
唔會嚇怕真心想改善問題既人, 呢點大讚!
有興趣了解或體驗「骨気美脚 x 溫灸瓷石能量」療程,
可到http://www.kansbeauty.com/leg
地址: 銅鑼灣東角渣甸街50號渣甸中心22樓全層

分享到此為止, 拜拜~


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥
fb.me/chanchecheee
chanchechee@gmail.com


#矯正腿型 #減輕水腫 #代謝脂肪 #改善肌肉粗硬