鍛練腹肌有妙法ψ(`∇´)ψ EMSCULPT效果no. 1 唔驚減肥後皮膚會鬆弛


近排唔知係咪食得太多, 肚腩仔bi左出黎...
之前都同大家分享過我係運動女生,
但夏天又就快到, 做Sit-up都做唔切\(//∇//)\
以前我都做過Coolsulpting冷凍溶脂,
幫我減少脂肪但修唔到線條;
若果想減脂同時修線條,
我會推薦BTL EMSCULPT全球唯一強肌溶脂儀器,
佢來自著名英國儀器製造商 BTL,
燃燒脂肪同時強化肌肉既儀器,
更可以直達肌肉深層,
因此, 唔洗驚節食搣脂或者減肥後皮膚鬆弛,
EMSCULPT既效果, 絕對能夠幫你輕鬆擁有靚靚身型!

EMSCULPT通過核心技術 HIFEM緊磁波,
(High-Intensity Focused Electro-Magnetic Energy) 
將能量聚焦於深層肌肉,
直接刺激運動神經元,
達至接近100%極限肌肉鍛鍊;
產生高強度既收縮,
重塑肌肉結構令肌原纖維生長,
增加肌肉組織及蛋白質鏈!

EMSCULPT獲美國FDA及歐盟CE雙重安全認證;
而且最方便既地方就係躺著也能做運動!
只需放上導板後調教度數;
感覺就好似去左按摩,
以磁波塑肌, 震動加揼揼既感覺,
肌肉收縮高達20000次,
做完真係好似有運動後嘅疲勞感,
真係可以幫我操返實個腹肌!

平時做一個鐘運動都唔覺得肌肉酸軟,
而家短短30分鐘EMSCULPT
好似做左1小時Sit-Up/Crunches咁( ̄▽ ̄)證明效果好好,
做一次EMSCULPT已經覺得肚腩無咁脹,
好似幫我打散左脂肪咁!
每星期可以進行兩次EMSCULPT療程,
每次30分鐘, 連續2星期,
4次為一個完整療程!

無需開刀做手術; 唔驚減肥後會皮膚鬆弛; 
無需強烈運動訓練, 都可以減少脂肪, 增加肌肉量; 
想擁有人魚線; 馬甲線絕非難事!
唔係瘦就等於靚, 修身修型先係重要,
無線條既話幾瘦都唔好睇...
所以我今年既目標係6塊腹肌加馬甲線!!
EMSCULPT效果顯著,過程亦唔會帶來疼痛感,
通過增加肌肉厚度及密度,
同時燃燒肌肉附近既脂肪組織,
令脂肪細胞死亡並由正常代謝排出體外;
所以療程前後都要多喝水啊!

EMSCULPT療程唔會帶來疼痛感,
通過增加肌肉厚度及密度,
同時燃燒肌肉附近既脂肪組織,
令脂肪細胞死亡並由正常代謝排出體外;
所以療程前後都要多喝水啊!

正如之前所提及, 4次為一個完整療程;
最快2星期就有效果,
好期待兩星期後既我啊~
想知多D呢個療程,
可以上去BTL網站了解下>http://bit.ly/2HSgWV5
EMSCULPT增肌減脂療程由BTL提供
官方網站: https://btlaesthetics.hk
Facebook專頁: BTL Medical HK

分享到此為止, 拜拜~

°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚°

♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥
fb.me/chanchecheee
chanchechee@gmail.com

#BTL #EMSCULPT #增肌減脂 #皮膚鬆弛 #肚腩 #修線條