超滿意♡超細心♡Paimore直療體驗by BOOM Salon


我天生長出黎既頭髮係S形,
所以每隔一排我就會去整負離子...
但係呢, 負離子後既頭髮實在太扁平,
一d都唔好睇; 我就去左做Paimore直療,
包你一試鐘意♡

我去左一間由兩兄弟親子經營Boom Salon,
因為係第一次上去, 髮型師Hei特別提問頭髮既狀況,
幾耐之前漂染或電髮... 好似中醫把脈望聞問切一樣, 哈~


唉~ 新生出黎既頭髮S型,
所以好多時我都會扎辮...
再加上之前電+漂染過,
望上去就係唔健康既頭髮!

Hairstylist Hei話我既頭髮唔太健康,
特別響療程前先加入WEBOND, 可以穩固頭髮結構;
然後再塗上頭髮軟化膏!
全部產品都係Made in Japan, 而且Hairstylist Hei會響你面前打開使用,
絕對唔洗擔心產品來源, 或被調包情況!

Paimore將美容護理概念引入直髮過程,

以全球首創專利pH5.5多功能優質美容劑
取代一般常用會嚴重傷髮既電髮水,
透過熱療方式將美容劑既潤髮成分導入髮絲,
同時間幫髮質結構重組, 令髮質比之前更健康;
更柔韌; 更輕盈, 效果持久!

Hairstylist Hei超細心,
因為漂染過既關係, 要分開一層一層塗上產品;
而且每隔幾分鐘Hei又會過黎觀察一下髮絲既狀況,
所以一d都唔覺等得耐!

軟化頭髮過後就可以夾直頭髮,
不過夾既過程我無影相( ̄▽ ̄)
最後一個步驟就係定型,
同之前所用既軟髮膏係同一牌子系列,
塗上後等待10分鐘!


沖洗乾淨後就完成啦!
頭髮柔順軟滑, 從未如此輕盈過;
唔會扁塌且髮質變得好好,
同負離子既感覺完全唔同!


估唔到Paimore直療比負離子效果更好!
只要動少少手腳, 將髮尾內彎,
咁就變成梨花頭, 呵呵呵, 好飄逸秀髮喔~


Boom Salon 有兩位髮型師,
而我呢個靚靚梨花頭係由Hairstylist Hei幫我整架,
如果大家有興趣, 都可以搵佢架~

Boom Salon
地址: 太子弼街61號一樓
IG: Boom.Hair.Salon
Hairstylist: 
Hei Kon

分享到此為止, 拜拜~


°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝邀請˃✩゚.*・。゚°


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥
fb.me/chanchecheee
chanchechee@gmail.com