☻遊韓美食☻我愛醬油蝦


除左醬蟹之外,
我亦好鐘意醬蝦!

咁岩響CU便利店
見到有盒裝醬蝦, 

買左盒過下口引~

我諗得太美好...
未開前仲以為一盒有3-5隻連殻大蝦,
點知...

咁細粒既?!
仲要無殻... 好似用黎蝦仁炒蛋適合d喎!

個醬汁都ok, 但d蝦就...
一d都唔推介!!!

為左補償舌頭, 
我去左廣藏市場買醬蝦!

廣藏市場超多野買,
生既熟既食物都有,
可以即食或者幫你Pack好
拎番酒店或香港慢慢食都得!

10隻醬蝦, 10000won!

如果想拎番香港,
店員仲會將食物盒再用保鮮紙
包裝得密密實實, 唔洗擔心會漏汁!

我要左10隻醬蝦,
響市場度睇住店員續隻夾,
唔怕偷龍轉鳳!

10000won 十隻大醬蝦!
蝦肉爽甜, 而且隻隻都有蝦膏,
10隻轉眼就食晒, 下次可以再encore!


廣藏市場광장시장
鍾路5街, 7號出口直達


分享到此為止, 拜拜~


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥
fb.me/chanchecheee
chanchechee@gmail.com