哈~食多多都無有怕✪我有26青汁


我個人好鐘意打邊爐, 就算得自己一個人, 都會去大家樂/吉野家/一粥麵等等享用一人火鍋餐! 邊個話一個人唔可以打邊爐, 不知幾爽添呀, 食食食仲要不停加湯, 食左好多味精呀, 哈哈~

火鍋會唔覺唔覺食多左, 我好似有橡筋肚咁, 有幾多餸就食幾多餸, 湯都想飲清 (一粥麵 既火鍋係粥底鍋, 我真係食到見底, 哈哈)... 差不多一個禮拜一次既火鍋聚會, 食到我肚子太過滿足, 居然養左個小肚腩出黎, 相係食得太多, 多肉少菜, 體內積左毒素, 排毒唔夠等等所致!

最近我就收到Vcare嘉心思 既26青汁, 佢有超強功能, 包括排毒; 清宿便; 減肚腩! 原因係嘉心思26青汁以獨家配方精選26種有益蔬果, 1杯青汁等於1份生菜纖維量, 唔洗驚無得痾, hahahaaa....

一盒嘉心思26青汁有10小獨立包裝, 每包15g, 方便攜帶! 話明26青汁當然包含26種蔬果野菜, 有好幾樣仲係SuperFood黎架!

嘉心思26青汁既粉末非常幼細, 建議話一包沖200ml溫水或冷水! 唔好用熱水沖調呀, 因為熱水/滾水會令營養流失!

攪拌均勻就飲得! 顏色似綠茶, 味道反而有少少清甜, 無澀味; 沖開左要快快飲晒, 避免飲品氧化! 如果長期去廁所唔暢順; 或者大肚腩; 有宿便, 可以連續每日飲26青汁, 日日準時有廁所去, 仲要唔係痾爛便便, 安心排清毒素!

如果你好似我咁食得多, 就要飲番多d啦~ 我食得多果期就會飲26青汁飲得密d; 平時都係兩個禮拜先飲一至兩次~ 飲完26青汁兩個鐘後就會好想去廁所架啦! 哈哈~ 祝你排清毒素身體好!


分享到此為止, 拜拜~


°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚°


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥
fb.me/chanchecheee
chanchechee@gmail.com