♡噴霧式光感水潤 Body Spray♡

夏天真係好熱, 日日都酷熱天氣警告, 一出街就已經出汗, 更何況去戶外運動呢.... 就算下午4點幾都仲係好好太陽, 之後既肌膚護理絕不能馬虎, 同大家介紹我每晚都會用既身體護理產品 - SELVERT THERMAL AQUAWEAR Body Spray 光感水潤身體噴霧!

水對於人體好重要, 身體70%係水份, 俗話都有話「人能三日無糧, 不可一天缺水」!SELVERT THERMAL 深明水份乃美肌之道, 以嶄新概念研發 出光感水潤緊膚系列, 其中一個產品就係AQUAWEAR Body Spray 光感水潤身體噴霧!

AQUAWEAR Body Spray 光感水潤身體噴霧主要成份有活水細胞緊膚因子; 水源自生補濕因子; 三色堇花萃取; 角鯊烯 及天然補濕因子等等!

其中一種成份活水細胞緊膚因子, 由向日葵種子經蒸餾法提取活性油成份, 有助刺激肌膚脂質蛋白合成, 促進細胞環環緊扣, 重建皮膚鎖水屏障!

而另一種成份水源自生補濕因子, 有激活聚角蛋白微絲形成, 有效釋放大量胺基酸, 賦予肌膚源源不絕既水份自生能力!

雖然支Spray個名有Spray/噴霧 字樣, 好容易令人聯想起液體或水份, 但噴出黎其實係乳液質架!

超驚喜既噴霧式設計AQUAWEAR Body Spray身體乳霜, 因為真係無諗過係乳液狀架! 好在無直接噴面咋, 哈哈~

天氣咁熱難免長時間想留響冷氣地方, 身體水份會自然流失; 進行戶外活動既話, 水份就蒸發得更快! 所以每晚都應該要噴Body Spray!

貪靚唔係淨係得塊面, 身體其他部位都要好好保養架! 噴一噴AQUAWEAR Body Spray, 將水份因子傳送到表皮真皮及皮下組織, 於肌膚形成保護層, 激活水份細胞, 改善繃緊; 粗糙及暗啞... 即係修護又保護, 變老速度都會減慢!

嘻嘻, SELVERT THERMAL 當然仲有好多其他產品啦, 有興趣既大家可以查閱SELVERT THERMAL既facebook專頁; 至於購買呢, 於各大指定美容院及Essential Spa可以買得到!


分享到此為止, 拜拜~


°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚°


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥
fb.me/chanchecheee
chanchechee@gmail.com

留言