美肌秘密在於超級食物

近來覺得肌膚好似好左, 肌膚漲卜卜, 面色紅潤, 好似後生左... 嘻~ 因為我差不多晚晚飲 SuperFood!!

SuperFood 係指有豐富營養既食品, 並同時有著高含量抗氧化能力; 奧米加及維生素等幫助身體既要素!

我最最最鐘意就係紅色呢盒SuperFood - 超級紅粉 SuperRed Antiox, 含21種高效抗氧成份, 包括紅菜頭; 紅石榴; 杞子; 覆盆子; 藍莓等等, 有助彌補自由基對身體既傷害, 為主要器官及系統提供養分, 刺激肌膚蛋白膠原再生, 從而修復肌膚, 強化表皮彈性, 延緩衰老!


100%澳洲製造, 可加入室溫或冷水, 享受最原始既味道; 或者加入果汁或奶類, 味道會更甜更口味; 更可加入乳酪變成甜品添~

由茄紅素及葡萄籽萃取中所產生純天然紅色素及獨特植物營養素, 1包8克既細滑紅色粉末, 大概攪拌20-30秒就可飲用!

建議晚飯後沖黎飲, 因為飲用果醋能幫助消化! 若加入乳酪可當甜品呢~ 不過懶懶豬既我就直接沖水飲, 一d都唔難飲, 好飲!

份量隨個人喜好, 我呢樽係250ml! 只要攪拌均勻就飲得架啦~

我就係晚晚靠佢~
當然仲要配合埋運動等各方面啦, 想靚靚都要付出架~

仲有另一款係超級綠粉 SuperGreen pH, 排毒清理宿便, 加快身體代謝, 改善體重及水腫! 一盒12小包, 一沖即飲方便快捷, 萬寧獨家有售!

分享到此為止, 拜拜~


°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚°


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥
fb.me/chanchecheee
chanchechee@gmail.com