密密塗 蜜蜜潤(✪v✪)ノ我有凡士林護唇霜 (內附花士苓鮮為人知小用途)

我承認我係一個潤唇膏怪魔, 無計啦, 一年四季無論咩時刻我都塗潤唇膏! 明明食緊飯, 我都會攞支潤唇膏出黎塗... 可能, 可能我太 Dry 了...

回歸基本, 始終都係 Vaseline 凡士林最夠滋潤! Vaseline 跟左我好多年啦, 最近出左款新味道, 其中一款係 Honey Baby 蜂蜜味!

黑金條子紋就係 Vaseline 最新推出既 蜂蜜味深層滋養護唇霜 (Vaseline Lip Therapy Queen Bee)! 一個小盒子就有 20g, 都只係賣 HK$29.9, 真係有排用!
唔洗多講 Vaseline 凡士林就梗係蘊含花士苓啦!! 蘊含99% 花士苓 (Petroleum Jelly), 能急救修護嚴重爆拆既雙唇, 同時響唇部表層形成一層薄薄既保護膜, 鎖住肌膚水分流失!
加上淡淡既蜂蜜香味, 塗上蜂蜜味深層滋養護唇霜就好似食緊/飲緊蜂蜜, 時刻滋潤呵護!

另一款唔係新產品, 不過可能比較少接觸 - Vaseline Lip Therapy Rosy 玫瑰深層滋潤護唇霜!
同樣 蘊含99%凡士林經典花士苓, 配及大馬士革玫瑰花油及甜杏仁油, 能急救及修護嚴重爆拆, 令櫻唇瞬間重現美麗潤澤!
塗上 Vaseline 玫瑰深層滋潤護唇霜 會有少少顏色, 但好淡好淡, 塗上咀唇會非常自然! 

最後一款係 Vaseline Lip Therapy Aloe Vera 蘆薈深層滋潤護唇霜! 
嘿~ 其實所有 Vaseline 產品都蘊含99%花士苓成分, 有急救及修護爆拆之用, 且能迅速紓緩唇部乾燥及龜裂現象, 有助鎖緊肌膚水分並防止水分流失!
蘆薈深層滋潤護唇霜 無之前介紹果兩款咁甜味, 但呢款勝在感覺清新, 而且無色男士都岩用!

介紹左呢幾款味道既 Vaseline 護唇霜比大家, 不如同大家分享下花士苓既其他用途啦~

響穿耳環前先塗上少少凡士林於耳針, 就可以減低戴耳環時既疼痛感, 亦會更容易戴上, 而且仲可以減低敏感!

髮尾受損乾燥? 只需響髮尾塗小小凡士林就可以變得柔順! 

咀唇都會有死皮, 將凡士林加少少糖, 然後輕輕按摩唇部, 咁就可以去除唇部死皮角質啦~

感冒既時候會成日流鼻水, 呻到鼻都損埋... 呢個時候又係凡士林大派用場!! 可以塗少少響鼻周圍, 可以鎖住鼻周既水分, 防止不斷摩擦而引起皮膚乾裂!

最後就係用黎塗手肘; 膝蓋; 腳踭呢d容易乾燥龜裂既地方! 尤其腳踭特別乾裂粗糙, 可以訓覺前塗上厚厚既凡士林, 然後著上襪子, 第二日就會有明顯既改善架啦~


分享到此為止, 拜拜~


°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚°


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥

留言