SOFINA秋日美肌護理工作坊 - 分享

轉眼間夏天淡淡離開,踏入秋天一早一晚都比較涼,但中午又好熱出晒油,都唔知點應該點護理好 :( 有幸出席Sofina秋日美肌工作坊,秋天黎到都無有怕!
第一次上黎Sofina Health & Beauty Center,我估呢度係Training center...  


都未坐低就去睇下Sofina既產品vs產品大比併!  先介紹Sofina卸妝油: BA姐姐用左d eye make up畫響手作示範. 眼妝係比平時粉底果d難落妝,而Sofina呢隻卸妝油,只係將油"吱"落手背,都無捽呀,d eyeliner/shadow自己浮左出黎唔痴住皮膚,再用水沖...哇!97%乾淨啦!  

之後係Sofina卸妝油同其他卸妝油作比較! 
同一樣既粉底搽左響膠兜度,再"吱"D卸妝油. 唔洗十秒會見到Sofina卸妝油係做緊野架!!! 個卸妝油好似吸收緊個粉底咁,慢慢吞嚥;但相反"其他牌"卸妝油就唔郁! 就算"fing"左10秒之後再放番響面,都係同之前差無幾... 最後過水就顯而易見啦! Sofina卸妝油係卸得切底!! 

跟住比併Cleansing foam! 
如果齋睇d泡泡,當然難以睇得出分別啦! BA姐姐用左個毫子放響d泡泡面... 不消3秒,"其他牌"既泡泡一d承托力都無,就即刻沉左並消失於泡泡中lu~ 唔洗多講梗你sofina勝啦!! 聽完BA姐姐解釋完再望望都仲係on the top! 
哈~好想食左兜cream呀!! 


睇完咁得意既大比併後,秋日美肌工作坊正式開始 :) 

先由June介紹一下秋冬季護膚小常識!  
哇! 乜9月份係最容易形成黑色素...死得!! 美媚們,踏入冬季都唔可以眨視美白既重要性架! 

護膚重點及按摩小技巧!!! 仲有教授埋食療添呀! 




跟住由Josephine介紹產品! 
Armore A Prima Vista! 一見鍾情! 粉底最緊要係細滑易推唔浮粉!! 
黎到當然即場試下個卸妝油啦! 去洗面lu~ 
洗完面做個skin test...都唔係太差者(苦笑),係皮脂低少少 :p  
用完泡泡洗面好乾呀,用toner為肌膚保下濕先! 
跟住齊齊敷eye mask黎一個小休! 先搽上緊緻精華,四粒豆分量就夠成塊面架啦! 
個eye mask好正呀,有緊緻既感覺! 
敷完mask梗係開始學化妝啦!!  
好多人都會選用濕粉,因為乾粉好易浮粉同現乾紋! June就教我地小秘訣,用粉餅都唔會浮粉唔會現乾紋幼紋! 
Yeah! 完成啦~ 雖然唔係Full make up,但少少既妝容已經有好氣色! 
Armore A Prima Vista! 一見心動既美麗印象,明亮柔滑細緻容顏! 



認識多左Sofina之餘,學多左秋冬小常識,仲傳授上妝小秘技! 多謝Sofina邀請!

留言