我要做零瑕美人 - Lancome 雙層零瑕粉底液

有幸被獲邀做首批「零瑕美人」,當然第一時間去銅鑼灣時代廣場連卡佛Lancome美容專櫃試色先啦! Total共有6隻色調,我肌膚屬於白,所以1或者2號色都岩我.但我又會成日生粒粒喎,最後揀左隻2號色,深少少(方便用黎遮粒粒瑕疵)但都super自然色返屋企!
上層係遮瑕用,可以拆出黎帶出街除時補補,再加上有鏡,唔洗又帶多塊鏡出街,好體貼!
再配合埋Visionnaire多元分子修護精華素一齊用,效果更好!

化妝最怕就係"油頭粉臉", 一個貼服自然妝容好重要, Teint Visionnaire Skin Perfecting Makeup Duo好專業且有6隻唔同色系, 可以揀一隻最近skin tone既顏色.色調. 粉底質地好貼薄, 響臉度唔會出現死白, 而且仲輕輕修飾面上既毛孔和斑印, 就算化左成日妝都無浮粉同泛油, 效果超讚!
之前用Lancome24小時控油光粉底粉已經係超鐘意!小小一滴就夠搽晒成個面頰,質地細滑又易推,coverage非常好且唔會太厚,最緊要係遮瑕能力超強!!! 連我下巴兩邊既粒粒都唔見左! 成塊面即時膚色均勻左,又唔覺厚,好自然!
初初以為自己係油性皮膚,因為未到中午就油光滿面...後來得知係肌膚低層太乾,乾到令表層出油! 而家我只會選一D水油平衡同保濕度高既精華黎用! 我會響化妝前將佢混埋粉底液一齊用,咁樣會令妝容更易推同更貼,就算響冷氣房都唔會甩妝!

我將佢Lancome Visionnaire雙層零瑕粉底液溝埋Visonnaire LR2412多元分子修護精華一齊用,粉底更薄更貼❤
夏天經常曬太陽,搞到D皮膚好乾... 咁我就試下將B5保濕精華溝落Teint Visionnaire....
完全失敗,嚇死人,一D都溝唔埋! 拿拿聲卸左佢!! 後尾問番Lancome姐姐,呢隻粉底液含Visionnaire,唔需要再溝其他精黎用,都會比一般既粉底液更薄更貼,而且遮瑕度亦好好!
今日返工唔洗見客,偷懶無畫眼,淨係搽左Lancome雙層零瑕粉底液+少少胭脂就出門口lu~睇落去都好自然呢!! 經過一日之後,油光係有少少,但可能接受,放工撲少少碎粉就搞掂!正呀!!

LANCÔME Teint Visionnaire Skin Perfecting Makeup Duo 雙層零瑕粉底液 
價格HK$490; 容量30ml; 共6款色調

留言