眼碌碌(☉ɷ⊙)碌碌眼

眼部護理對我黎講真係好好好好緊要!! 加上成日用電腦; 睇電視; 玩手機; 煲劇... 雙眼經常用神, 又低頭族, 好容易就會有眼紋; 黑眼圈等問題! 而且眼部最易出賣年紀, 唔好好保養又點得呢~
最近就收到呢支岩岩於香港面世既 DCS 緊緻滋潤眼精華! 來自韓國美容界新貴既 DCS(Dermatology Cosmeceutical Solution), 重點成分係源自韓國濟州島東部既零污染天然火山岩海水, 藴含豐富礦物質包括鈣同鎂! 除左保持皮膚水分同彈性外, 更有效防止皮膚老化; 增強肌膚免疫力等等! 
DCS 緊緻滋潤眼精華除左皇牌成分「天然火山岩海水」外, 更添加左珍貴既人參果萃取物! 人參果成長4年只結果1週, 藴含人參主要營養素「皂苷」, 其豐富營養有效增強肌膚彈性; 減淡皺紋及改善暗啞膚色! 
人參果; 紅參及冬蟲夏草萃取, 配合埋金屬離子滾珠筆頭, 為眼部按摩, 有助促進眼周血液循環, 能加快精華吸收速度, 改善眼部肌膚下垂及鬆弛問題, 增加緊緻度及提升彈力, 從而提升眼部輪廓!
呢個DCS 緊緻滋潤眼精華 (我簡稱為 眼碌碌), 用法超方便, 只要響末端位置扭一扭, 按一按, 份量隨你鐘意按幾多就出幾多! 我就會按半下, 因為按一下都幾多, 一對眼都未吸收得晒! 唔夠先再按~
嘻~ 一按就會有六小點擠出黎, 好過癮呀!! 用戶指示要按2-3下, 而我只係按半下就足夠一對眼既份量lu! 我會先響左右眼底塗上精華, 然後再用碌碌(按摩筆頭) 輕輕碌雙眼, 按摩一番!
而眼頭至眼尾; 眼尾至眼頭來來回回咁碌碌碌, 當然係輕力碌啦!除左響眼頭位置碌多d之外, 眼尾都好緊要架, 加上我呢支碌碌主要作用係緊緻滋潤, 當然響眼尾碌上眉尾啦, 可以改善下垂眼問題架 ๑╹◡╹)ノ"
呢支眼碌碌真係好正, 除左方便一扭即擠出精華, 仲有金屬離子滾珠筆頭, 涼浸浸按摩之餘又可加速精華吸收! 加上陣陣人蔘精華味道, 感覺飲緊人蔘雞湯咁, Like~
其實支碌碌唔一定用黎塗眼架, 仲可以用黎碌虎紋位; 頸部都得架! 手機低頭族就最岩用呢個碌碌, 因為成日低頭會摺起頸部而出坑紋, 要避免就係唔好低頭, 或者就係碌多d碌碌啦~
支眼碌碌好耐用, 雖然只有10ml, 但用極都有, 因為每次按少少份量就足夠一對眼! 真係好鬼舒服, 冰冰涼涼有助加快吸收並舒緩眼部疲勞! 


分享到此為止, 拜拜~


°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請及贊助產品˃✩゚.*・。゚°


♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥

留言